به گزارش برنا، علیرضا مختاری دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه، در خصوص مراسم تجلیل از قهرمانان که دیروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد، به این پایگاه خبری گفت: خیلی خوشحالم که دکتر رئیسی به قولشان عمل کردند. قبل از رفتن ورزشکاران به المپیک و پارالمپیک ایشان قول داده بودند که به محض برگشت مراسم تجلیل برگزار می شود که خیلی زود به این قولشان عمل کردند و از این بابت بسیار ممنون و سپاسگزارم.

وی همچنین با تشکر از توجه دکتر سید حمید سجادی به مشکلات ورزشکاران، گفت: دکتر سجادی واقعاً از جنس ورزش است و دغدغه ورزشکاران، قهرمانان و مربیان را می داند.

مختاری با ابراز رضایت از مراسم تجلیل از قهرمانان، افزود: برنامه بسیار عالی بود و بسیارخوشحال شدم که رو در رو با رئیس جمهور مواجه شدیم و این افتخار بزرگی برای من است.

مرد نقره ای کشورمان در پارالمپیک توکیو در ادامه با بیان این که انتظار داریم که رئیس‌جمهور همیشه از قهرمانان و ورزشکاران حمایت کند، اظهار داشت: ما فرزندان و سربازهای این مملکت هستیم و امیدواریم در دولت سیزدهم و با حضور دکتر رئیسی اتفاقات خوبی برای قهرمانان در موضوعات مسکن، استخدام، بیمه و حقوق بیفتد.

علیرضا مختاری با بیان این که سال آینده بازی‌های آسیایی و پارآسیایی و مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک 2024 را در پیش داریم اظهار داشت: امیدوارم با حمایت رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان این رسیدگی ها به قهرمانان بیشتر شود و استانداران هم اختیارات بیشتری برای حمایت از قهرمانان به ویژه در زمینه استخدام داشته باشند.