شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان

حذف یک ایرانی از لیگ قهرمانان قطعی است!

مدیرعامل سابق استقلال از احتمال بالای حذف یکی از نماینده های ایران از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

حذف یک ایرانی از لیگ قهرمانان قطعی است!

به گزارش منیبان؛ کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین استقلال گفت: همانطور که می‌دانید ماجرای مجوز حرفه ای در کشور عربستان هم سروصدای زیادی کرده و باشگاه الاتحاد حذف شده. ما هم هیچ ارفاقی برای هیچ تیمی قائل نشدیم و جدی و مصمم مدارک را بررسی کردیم. روال کار ما هم مشخص است و ابتدا مدارک را از دپارتمان گرفتیم و سپس بررسی را انجام دادیم و در نهایت کار به کمیته استیناف خواهد رسید.نکته کاملا روشن است و ما بعد از بررسی به این نتیجه رسیدیم که فقط فولاد و سپاهان و گل گهر از بین 16 تیم توانستند مجوز حرفه ای بگیرند و پرسپولیس و استقلال به عنوان دو نماینده ایران نتوانستند مدارک کامل را ارائه کنند.

او ادامه داد: اینطور نیست که فقط یک ایراد مشخص مثل بدهی به یک خارجی وجود داشته باشد و 75 مورد وجود داشته که در برخی از این موارد باشگاه های پرسپولیس و استقلال نتوانستند در نکات مختلف به موفقیت برسند و به همین خاطر مجوز حرفه ای نگرفتند.ابتدا ما مدارک را از دپارتمان گرفتیم و بعد در کمیته بدوی بررسی کردیم و این حکم صادر شد. حالا پرسپولیس و استقلال از روز شنبه این هفته یعنی یک مهر، تا پایان هفته فرصت دارند تا به آن اعتراض کنند و کمیته استیناف بررسی کند.

او همچنین اعلام کرد که در صورت حذف پرسپولیس و استقلال، باتوجه به اینکه فوتبال ایران تنها سه نماینده اش مجوز حرفه ای گرفته اند، با حذف سهمیه چهارم مواجه خواهد شد.

 

 

وبگردی