محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام محمدرضا گلزار است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از محمدرضا گلزار را ملاحظه می‌کنید.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی است.

وی اصالتا آذری و متولد تهران است

تشکیل گروه آریان

گلزار در مورد تشکیل گروه آریان میگوید:با «پیام صالحی» سوار خودرو بودیم، جاده چالوس به سمت شمال کشور، در مسیر با هم گپ می‌زدیم،پیام گفت:«رضا، بیا با هم یک بند موسیقی تشکیل دهیم، مطمئنم این بند موسیقی موفق خواهد شد.»

گفتم: «چه جوری؟»

گفت:« یک ویلونیست می‌شناسم، دوران سربازی با او آشنا شدم».

این را گفت و ادامه مسیر آنقدر در مورد این بند موسیقی صحبت کردیم که به چیدمان گروه هم رسیدیم؛ علی پهلوان به عنوان خواننده و گیتاریست اصلی، پیام صالحی خواننده و گیتاریست اصلی، سیامک خواهانی ویلونیست، برزویه بدیهی ضرب و پرکاشن، شراره فرنژاد گیتاریست و همخوان، ساناز کاشمری همخوان. سحر کاشمری همخوان. وقتی به تهران بازگشتیم در یک نشست،موضوع را با دیگر اعضای مدنظرمان برای شکل‌گیری این گروه مطرح کردیم، همه همراه شدند، این‌گونه گروه «آریان» فعالیت موسیقی خود در دنیای موسیقی پاپ ایران را آغاز کرد.

نخستین کنسرت «گروه آریان» سال 1377 در جزیره قشم برگزار شد. 15 فروردین 1379 نیز، «آریان» اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد و با استقبال خوبی هم همراه شد.

فعالیت محمدرضا گلزار در ورزش

 سوپراستار خوش‌قدوبالای سینمای ایران والیبالیست حرفه‌ای است.

از 6 سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌هایی ازجمله پارس‌خودرو، شیشه و گاز و… را هم دارد.

وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت.

او علاوه بر والیبال در اسکی و بدن‌سازی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد.او کارت مربیگری اسکی دارد.

وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.

بیلیارد و شنا از دیگر ورزش‌های موردعلاقه محمدرضا گلزار است.