بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره

امیر مقاره بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره می باشد.  امیر مقاره خواننده گروه موسیقی ماکان بند نیز می باشد. رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

 سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و با نقش آفرینی بازیگران به نام و چهره‌ای چون محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی، میترا حجار و دیگر هنرمندان خوب کشور عزیزمان ایران ساخته شده است.

امیر مقاره بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره

خلاصه داستان سریال جزیره

صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانوادهٔ اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانوادهٔ شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند ….

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره متولد 3 دی 1374 در تهران، خواننده است.

فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد، فعالیت خود را با سرودن شعر آغاز کرد و سپس با آهنگسازی و حالا در گروه ماکان بند بعنوان خواننده مشهور شده است.

امیر مقاره بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره

مدلینگ

آقای خواننده امیر مقاره بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره چهره جذابی دارد و همین تیپ و قیافه باعث شد مدتی در حرفه مدلینگ نی فعالیت داشته باشد و با برندهای مختلف ایرانی و خارجی همکاری کند.

ازدواج

امیر مقاره بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

می گوید : من تو زندگیم فقط دنبال یه دختر میوفتم، اونم دخترمه وقتی داره راه رفتن یاد میگیره و فقط جلوی یه دختر زانو میزنم اونم باز دخترمه وقتی هنوز یاد نگرفته بند کفشاشو ببنده ….

امیر مقاره بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره