شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نساجی

جالب‌ترین نکته دیدار پرسپولیس و نساجی

دو تیم پرسپولیس و نساجی در حالی روز چهارشنبه مقابل هم بازی خواهند کرد که سرمربیان این دو تیم تا به حال 5 بار مقابل هم صف آرایی کرده اند.

جالب‌ترین نکته دیدار پرسپولیس و نساجی

به گزارش منیبان؛ ساکت الهامی که در مقطعی به عنوان دستیار اول گل محمدی در تیم پدیده انتخاب شد و همراه مصطفی صداقت، داوود فنایی، مظاهر رحیم‌پور و محمد عسگری کادرفنی این تیم مشهدی را تشکیل دادند، قرار است مقابل یحیی به میدان برود.

ساکت الهامی که در دو فصل گذشته اولین شکست هایش را مقابل یحیی گل محمدی تجربه کرده، امیدوار است در فصل جاری این اتفاق رخ ندهد. الهامی در فصل نوزدهم که سرمربی تراکتور شده بود، اولین باخت خود را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر تجربه کرد، آن هم در حالی که تراکتوری ها با او شروع طوفانی‌ای داشتند و چهار دیدار متوالی را با برد پشت سر گذاشته بودند، در پنجمین دیدار با پرسپولیسِ یحیی با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

فصل قبل هم این اتفاق افتاد و الهامی که با نساجی مازندران به سه برد متوالی دست پیدا کرده بود، روز 19 فروردین و در هفته بیستم مقابل پرسپولیس با دو گل بازی را واگذار کرد تا در مجموع سه تقابلی که یحیی و ساکت با یکدیگر داشته‌اند، دو برد برای گل‌محمدی و یک پیروزی برای الهامی رقم خورده باشد.

گفتنی است یحیی بعد از ابراهیم صادقی در دوران سرمربیگری‌اش در پرسپولیس بیش از هر مربی دیگری از ساکت الهامی امتیاز گرفته است. حالا باید دید ساکت الهامی می تواند این بار نتیجه دیگری را مقابل یحیی کسب کند یا نه؟

 

وبگردی