شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#نفت#صنعت نفت#تراکتور

سرمربی تیم فوتبال تراکتور:

بازی سختی برابر صنعت نفت داریم/ آمادگی کامل تراکتوری‌ها

بازی سختی برابر صنعت نفت داریم/ آمادگی کامل تراکتوری‌ها

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به بازی مهم تیمش برابر صنعت نفت گفت: بازی سختی برابر صنعت نفت داریم ولی تلاش می کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان در تبریز گفت: بازیکنان تراکتور آمادگی خوبی برای این بازی دارند و تلاش می‌کنیم در این بازی موفق ظاهر شده و پیروز شویم.

‌کریمی با تاکید بر اینکه بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش داریم، گفت: باتوجه به مسائل هفته اول و نتایج دو تیم، دیدار امروز به شدت حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه محمدی و واسعی برای بازی امروز مصدوم هستند، گفت: محرومی نداریم ولی کادر پزشکی تلاش می‌کنند واسعی به این بازی برسد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور افزود: تمام ارکان باشگاه در این خصوص زحمات زیادی کشیدند و از آنها قدردانی می‌کنم. کارت بازیکنان صادر شده و برای انجام یک بازی خوب آماده هستیم.

وی در خصوص تیم آبادانی نیز اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و می‌توانست هفته نخست بازنده نباشد. به هر حال این تیم سال‌هاست فوتبال خوب و مبتنی بر تکنیک فردی و مهارت جمعی بازی می‌کند.

کریمی افزود: روی نقاط ضعف و قدرت تیم نفت کار کرده ایم و بازی‌های آنها را دیده ایم.

کریمی با اشاره به اینکه می‌خواهیم دست پر از زمین خارج شویم، ادامه داد: تمرینات خوب پشت سر گذاشتیم و وضعیت خوب است.