شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شهباززاده#لیگ برتری

شهباززاده و رکورد ۳۰ گل لیگ برتری برای سپاهان؛ /  سجاد و یورش دوباره به آقای گلی (عکس)

یکی از نگرانی‌های محرم نویدکیا پیش از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر ادامه روند سجاد شهباززاده بود که حالا در هفته دوم نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از آن دیده شد.

هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و یکم برای سپاهان با پیروزی 2 بر صفر خانگی مقابل مس رفسنجان خاتمه یافت، اما درجریان این مسابقه سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو که دو مهاجم اصلی تیم هستند و میل بیشتری به گلزنی در سبک بازی آنها وجود دارد، موفق به گلزنی نشدند و امید نورافکن و سروش رفیعی بودند که دو گل ارزشمند را در افتتاحیه لیگ برتر برای طلایی پوشان به ثمر رساندند.


در بازی دوم اما مهاجمین سپاهان وقت زیادی برای گلزنی نیاز نداشتند و سجاد شهباززاده خیلی زود در دقیقه 7 توانست گل اول مسابقه را باز هم روی پاسی از دانیال اسماعیلی فر که در بازی اول نیز یکی از گل‌های تیمش را ساخته بود، با ضربه سر به ثمر برساند و گل دوم نیز روی تیزهوشی آقای گل فصل گذشته مسابقات در ریباند به ثمر رسید، تا سجاد که در بازی اول موفق به گلزنی نشده بود، در دیدار برابر مسجد سلیمان دو بار موفق به باز کردن دروازه حریف در جریان پیروزی سه بر صفر شاگردان محرم نویدکیا شود.

 


مهاجم سابق استقلال، آلانیا اسپور و ذوب‌آهن، فصل گذشته موفق شد بهترین عملکرد دوران حرفه‌ای خود را ثبت کند و با به ثمر رساندن 20 گل عنوان آقای گلی مسابقات را با اقتدار از آن خود کرد و حالا نیز در فصل جدید توانسته پس از پایان هفته دوم دو گله شود و این یعنی باید سجاد شهباززاده را در فصل جدید نیز با توجه به نمایش‌های تحسین برانگیزی که سپاهان در دو بازی ابتدایی‌اش ارائه کرده است، یکی از مدعیان جدی کسب عنوان آقای گلی مسابقات قلمداد کرد؛ مگر اینکه خلاف این موضوع در بازی‌های آینده ثابت شود.

-

 

مهاجم سپاهان برای به ثمر رساندن این 30 گل، 16 مرتبه از پای راست خود استفاده کرده و 5 مرتبه از پای چپش و 9 گل نیز با ضربه سر به ثمر رسیده است.


شماره 9 طلایی‌پوشان اصفهانی در ابتدای لیگ هجدهم یکی از خریدهای امیرقلعه‌نویی برای تقویت طلایی‌پوشان اصفهانی بود. این مهاجم طی دو سال بازی زیر نظر این مربی باتجربه همواره یکی از بازیکنان مورد توجه قلعه‌نویی بود و این مربی استفاده از او در پست غیرتخصصی را به نبودنش ترجیح می‌داد. سجاد طی لیگ‌های هجدهم و نوزدهم موفق شده بود 10 مرتبه برای طلایی‌پوشان اصفهانی گلزنی کند و در لیگ بیستم دو برابر دو فصل گذشته‌اش گلزنی کرد، تا حالا پس از هفته دوم رقابت‌های لیگ بیست و یکم که چهارمین فصل حضور او در اردوی طلایی‌پوشان در حال رقم خوردن است، شمار گل هایش برای سپاهان در تاریخ لیگ برتر به عدد 30 برسد.