شهرخبر

نماینده مجلس: وحدت جامعه باعث وحشت دشمنان است

ایسنا/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن قرار گیریم ، وحدت جامعه اسلامی باعث وحشت دشمنان قسم خورد نظام و انقلاب می شود.

نماینده مجلس: وحدت جامعه باعث وحشت دشمنان است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه دوم آبان ماه در همایش نخبگان فرهنگی ، علمی و اجتماعی که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در گلزار شهدای گمنام قرچک برگزار شد، اظهار کرد: امروز نفراتی که در این مراسم حضور دارند، نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی هستند و حضور پر رنگ این نفرات در عرصه‌های مختلف باعث پیشرفت و ترقی این دیار شده است.

وی ادامه داد: شهرستان قرچک در نهضت فرهنگی حضوری پر رنگ دارد و روز به روز با همت و پشتیبانی مسؤولان دلسوز در حال توسعه در عرصه های فرهنگی، علمی و ورزشی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در هفته وحدت قرار داریم ، خداوند پیامبر اکرم را برای ایجاد وحدت در بین بشریت فرستاده است و حضرت محمد(ص) به‌عنوان پیامبر رحمت و  وحدت معروف است.

نوش آبادی بیان کرد: مسئله‌ وحدت نباید در حد شعار باشد، وحدت را باید به‌عنوان تاکتیک استفاده کرد، کلمه وحدت در بین شیعه و سنی یک اصل است و باید به آن اعتقاد داشت تا بتوان در مقابل استکباری که در حال تفرقه انگیزی است ایستاد. 

وی تصریح کرد: با وحدت و همدلی می‌توان انقلاب اسلامی ایران را به سمت جلو حرکت دهیم ، با وحدت می‌توانیم به کمال برسیم و از دشمنی و کشمکش دوری و دشمنان را نا امید کنیم.

نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد ورامین اظهار کرد: باید با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن قرار گیریم ، وحدت جامعه اسلامی باعث وحشت دشمنان قسم خورد نظام و انقلاب می شود.

نوش آبادی در ادامه این مراسم گفت: علت خروج و  ترک آمریکا از منطقه وجود وحدت در بین جامعه اسلامی است ، حال این وحدت باید در مشهد الشهدای قیام ۱۵ دوچندان شود که با همدلی ، همفکری و همگرایی باعث رونق اقتصادی و توسعه منطقه و خروج از بن بست می شود.

وی تاکید کرد: گروهی که اقدام به قتل و عام مردم بی گناه می‌کند از دین اسلام نیست، دین اسلام دین دوستی و محبت است و پیامبر این دین را به پیامبر رحمت و مهربانی معرفی کرده است.

نوش آبادی در پایان گفت: بانوان شهرستان قرچک مقام های زیادی را کسب کردند و نقش ارزنده در عرصه‌های مختلف دارند.