شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#تیم ملی#دوستانه#ملی‌پوش#بسکتبال

فروتن: مسابقات تدارکاتی ترکیه ما را به هماهنگی بیشتری می‌رساند


فروتن: مسابقات تدارکاتی ترکیه ما را به هماهنگی بیشتری می‌رساند

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان معتقد است: بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی مهم است و مسابقات دوستانه ترکیه تیم ما را به هماهنگی بیشتری می‌رساند.

فرزانه فروتن درخصوص اردوهای آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات دسته دوم کاپ آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: اردوی تیم ملی از لحاظ فنی و کیفی بالاست و تمام بازیکنان با تمام وجود برای هدف‌مان یعنی قهرمانی می‌جنگیم و تمرین می‌کنیم و باتوجه به کادر فنی خوبی که داریم مطمئنا با برنامه‌ریزی‌هایی که برای‌مان شده است در این مسابقات به نتیجه خواهیم رسید. 

وی نقش بازی‌های تدارکاتی را در بالا بردن آمادگی تیم ملی مهم دانست و افزود: بازی های تدارکاتی برای ما خیلی مهم است مخصوصا برای ما که بعد از اینکه دو سال گذشته در مسابقات غرب آسیا شرکت کردیم به مسابقات دیگری اعزام نشدیم بنابراین بازی‌های تدارکاتی ترکیه مطمئناً ما را به هماهنگی بیشتری رسانده و در روند کار ما در مسابقات کاپ آسیا تاثیرگذار است. 

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان با بیان این مطلب که برنامه و هدف تیم ملی قهرمانی در مسابقات کاپ آسیا است، اظهار داشت: تمام برنامه ما برای قهرمانی در مسابقات کاپ آسیا است و با توجه به برنامه‌ای که برای ما گذاشته اند با شکست سوریه و لبنان از گروهمان صعود می‌کنیم و برای شکست اندونزی هم برنامه داریم چون پرقدرت در مسابقات شرکت می‌کند اما ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

 

انتهای پیام/