شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا#بارسلونا

ببینید| حمله هواداران بارسا به ماشین رونالد کومان

رونالد کومان سرمربی بارسلونا از قهرمان ومبلی به شیطان صفت نوکمپ تبدیل شده است!

ببینید| حمله هواداران بارسا به ماشین رونالد کومان
خبرورزشی -

در پی شکست بارسلونا درخانه خود مقابل رئال مادرید ، هواداران این تیم بیرون ورزشگاه منتتظر رونالد کومان سرمربی هلندی این تیم ماندند.

هنگامی که رونالد کومان با خودروی خود از ورزشگاه در حال خارج شدن بود، هواداران عصبانی بارسلونا دور ماشین او جمع شدند و با تکان دادن آن، خشم خود را از شکست تیم و عملکرد مربی هلندی نشان می دادند و البته توهین های زیادی نیز به این مربی انجام شد.

بارسلونا در ال کلاسیکو با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا اوضاع بحرانی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

در این بازی ۸۶۴۰۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند و بر خلاف دو بازی قبلی خانگی بارسلونا که ورزشگاه پر نشده بود، جذابیت ال کلاسیکو هواداران کاتالان را به ورزشگاه کشانده بود.

اما این جمعیت زیاد برای مربی هلندی تیم دردسرساز بود، چرا که عده ای از آنها بیرون ورزشگاه منتظر کومان ماندند تا فریاد خود را به گوش برسانند و خواستار اخراجش از تیم شوند. آنها حتی جانشین کومان را هم در اعتراض هایشان معرفی می کردند و خواستار حضور ژاوی ستاره سابق بارسا روی نیمکت این تیم بودند.

نگه داشتن ماشین آئودی سرمربی بارسا، تکان دادن آن و ضرباتی که به این ماشین زده شد، به صورت ویدئویی در فضای مجازی و صفحات هواداری بارسا منتشر شد. در توضیح این ویدئو نوشته شده بود: «از قهرمان ومبلی تا شیطان صفت نوکمپ». اشاره این تیتر به فینال سال ۱۹۹۲ لیگ قهرمانان اروپا بود که در ورزشگاه ومبلی با ضربه ایستگاهی رونالد کومان مقابل سمپدوریا به برتری رسیدند و قهرمان شدند.