شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

مجیدی:

رکوردها متعلق به تیم است/ غیبت مرادی مقابل ذوب آهن

رکوردها متعلق به تیم است/ غیبت مرادی مقابل ذوب آهن

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: رکوردها متعلق به باشگاه و همه افراد آن است و من امیدوار به کسب رکوردهای جدید هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب آهن در خصوص وضعیت تیمش برای این بازی اظهار داشت: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوب و دونده‌ای است و باید برای این بازی تمرکز کامل داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم بازی فردا را به خوبی مدیریت کنیم و با ارائه یک بازی زیبا بازی به نتیجه مطلوب یعنی برد برسیم.

بابک مرادی تنها مصدوم استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مصدومین و محرومین برای بازی با ذوب آهن گفت: مصدوم برای این بازی فقط بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی است و محرومی برای این بازی نداریم.

وی در خصوص رسیدن استقلال به رکورد کسی ۱۱۰۰ امتیاز در لیگ برتر در صورت کسب امتیاز مقابل ذوب آهن تصریح کرد: من اطلاعی از این رکورد نداشتم، به هر جهت مربیان دیگر در طول این سال‌ها زحمت کشیدند و امیدواریم این رکورد در بازی فردا شکسته شود.

مجیدی اضافه کرد: چیزی که برای خودم مهم است بازی فردا است، رکورد را تیم به دست آورده و تلاش همه بوده است و مختص شخص من نیست و این پیروزی‌ها سهم همه است.

در ایجاد موقعیت مشکل داشتیم

وی در پاسخ به اینکه احتمال خرید بازیکن جدید خارجی توسط استقلال ابراز داشت: هر بازیکنی که بخریم در رسانه رسمی معرفی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص میزان آمادگی بازیکن خارجی جدید این تیم گفت: فردا می‌بینید که این بازیکن آمادگی حضور در ترکیب را دارد یا خیر.

وی در خصوص عملکرد تیم استقلال در هفته اول تاکید کرد: همه تیم‌ها در اولین بازی مشکل دارند، در آن بازی در نیمه اول برای خلق موقعیت مشکل داشتیم که این مشکل در نیمه دوم حل شد و به پیروزی رسیدیم.