شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#معاون وزیر

مهر تایید معاون وزیر ورزش بر همکاری فدراسیون با جادوگر!

به گزارش منیبان؛ ساعاتی پیش در فضای مجازی گفتگوی تلفنی از دکتر بیژن ذوالفقارنسب منتشر شد که این چهره دانشگاهی فوتبال ایران و مشاور فعلی وزیر ورزش و جوانان تاکید داشت افراد حیله گر که ساده لوح ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند و خود را رمال معرفی می‌کنند، به سطح ملی و بالاترین سطوح فوتبال نفوذ کرده‌اند و از نهادهای نظارتی خواست مطابق افشاگری هایی که در این زمینه انجام شده با این افراد حیله گر برخورد کنند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد در گذشته این افراد در سطح باشگاهی فعال بودند و برخی مدیران و مربیان را فریب می دادند اما حالا آنها به سطح بالاتر و سطح ملی نفوذ کرده اند.

دکتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان یکی از تحصیل کرده ترین چهره های فوتبال ایران که سالها استاد دانشگاه بوده، از دهه ۸۰ در حال مبارزه با این باورهای خرافی است. دکتر ذوالفقارنسب اوایل دهه هشتاد در یک تیم باشگاهی جایگزین مربی جوانی شد که متهم به همکاری با الف الف بود و حتی تعویض ها را هم با او هماهنگ می‌کرد. دکتر ذوالفقارنسب برای زدودن تاثیرات این خرافه گرایی در آن تیم باشگاهی زحمات زیادی کشید و حالا هم می توان روی کمک او و سایر دانشگاهی ها برای ریشه‌کن کردن خرافه گرایی در فوتبال حساب کرد.

 دانشگاهی ها معتقدند آنهایی که علم کافی ندارند سراغ این کارهای خرافی میروند و افراد معتقد نیز اعتقاد دارند برخی افراد به خاطر ایمان سست و باورهای ضعیف اسیر ادعاهای واهی افرادی می شوند که خود را دارای نفس حق یا داشته های معنوی و ارتباط های فرا انسانی معرفی می کنند. فوتبال ایران برای پاک شدن از این باورهای خرافی به کمک جدی اهالی رسانه و مهم تر از آن دانشگاهی ها و نهادهای نظارتی نیاز دارد.

وبگردی