سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال از امروز در شرایطی آغاز می شود که در هفته نخست در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها دو تیم شهرداری ارومیه و راه‌یاب ملل مریوان به مصاف هم خواهند رفت.

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط ایده‌آلی داریم، حدود چهار ماه است که تمرینات را شروع کردیم و تقریبا به یک آمادگی نسبی رسیدم. البته تعدادی از بازیکن‌ها که همراه تیم‌ ملی بودند و تعدادی هم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردند به همین دلیل در کنار ما نبودند. 

او ادامه داد: این مساله فرصتی شد تا بیشتر با بازیکن‌هایی تمرین کنیم که در حضور سایر ستاره‌ها خیلی فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را نداشتند. در کل تیم خوبی را راهی مسابقات خواهیم کرد که فقط با یک بدشانسی مواجه شدیم، آنهم مصدومیت علی‌اصغر مجرد بود که هم برای خود او این اتفاق بسیار تلخ بود چون فصل را از دست داد و هم برای ما چون تا حدودی برنامه کادر فنی را تغییر داد. 

تندروان در خصوص تک بازی‌شدن بازی فینال گفت: فعلا نظر خاصی ندارم چراکه ما هنوز کاپ و مدال‌های فصل قبل هم به دست‌مان نرسیده که حالا بخواهیم در مورد بازی فینال امسال صحبت کنیم. 

سرمربی شهرداری ارومیه درباره شانس قهرمانی تیمش توضیح داد: هر زمانی که کاری را برعهده می‌گیرم هدفم موفقیت در آن کار است. البته ابتدا تلاش‌مان این است که تیم به یک شخصیت قهرمانی برسد بعد برای فینال و سکو برنامه‌ریزی و تلاش کنیم. 

انتهای پیام/ 3