شهر خبر

اگر چاق هستید در این رستوران، رایگان غذا بخورید!

رستورانی عجیب به نام حمله قلبی در لاس وگاس آمریکا وجود دارد که به افراد چاق غذای رایگان ارائه می دهد.

اگر چاق هستید در این رستوران، رایگان غذا بخورید!

به گزارش منیبان؛ این روزها چاق بودن معضلی است که نه تنها زیبایی را تحت الشعاع قرار می دهد علاوه بر این سبب ایجاد بیماری هایی نیز می شود.افراد چاق معمولا با مشکلات زیادی روبرو هستند افزون بر مشکلات تناسب اندام و زیبایی بیماری های زیادی نیز در کمین افراد چاق است. اما رستورانی در امریکا خدمات عجیبی برای انها دارد که در ادامه می توانید ببینید

چاقی یکی از معضلات سلامتی امروز در جهان است. چاقی سبب بروز بیماری هایی مختلفی مانند:دیابت، مشکلات قلبی عروقی، سرطان، سکته و غیره می شود و افراد چاق می توانند با روش های گوناگون بر چاقی خود غلبه کنند.

شاید برایتان عجیب باشد اما رستورانی در آمریکا به نام “حمله قلبی ” وجود داردکه بیشتر مشتریان آن افراد چاق هستند.

این رستوران که در لاس وگاس امریکا قرار دارد، به این شرط به افراد چاق خدمات رایگان ارائه می دهدکه بتوانند یک پرس غذا با بیش از 2000 کالری را در یک وعده بخورند همچنین افرادی با وزن بالاتر از 160 کیلو می توانند به هر میزان که بخواهند غذای رایگان بخورند .

از غذاهای معروف این رستوران می توان به همبرگر پرکالری آن اشاره کرد به حدی کالری آن بالاستکه ممکن است منجر به حمله قلبی افراد شود.گفتنی است؛ تا به حال سه نفر در این رستوران بر اثر پرخوری جانشان را از دست داده اند.

وبگردی