شهرخبر

خبر خوش برای بازنشستگان/دو واریزی برای بازنشسته ها

خبر خوش برای بازنشستگان/دو واریزی برای بازنشسته ها

حقوق بازنشستگان ۲۰ مهرماه واریز می شود. حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا در هرماه به ترتیب پرداخت می شود.

 حقوق بازنشستگان  20 مهرماه واریز می شود.  حقوق بازنشستگان  بر اساس حروف الفبا در هرماه به ترتیب پرداخت می شود. حقوق بازنشستگان  از دو هفته قبل آغاز شده و تا دیروز همه بازنشستگان حقوق مهرماهخود را دریافت کرده اند. درادامه جزئیات بیشتر درباره واریزی  حقوق بازنشستگان  را بخوانید.

واریزی حقوق بازنشستگان در مهرماه 

روال ماهانه واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به این صورت است که از روز ۲۰ هر ماه آغاز می‌شود. بازنشستگان براساس یک جدولی از حروف الفبا از ۲۰ تا ۳۰ هر ماه خود را به ترتیب دریافت می‌کنند.

حقوق این ماه نیز از سه‌شنبه دو هفته قبل شروع شده و تا دیروز همه‌ی بازنشستگان حقوق مهر ماه خود را گرفته‌اند. تعداد کل بازنشستگان طبق آمارهای سازمان تامین اجتماعی حقوق ۳٫۳ میلیون نفر است.همچنین آنطور که رئیس کانون بازنشستگان استان تهران گفته حدود ۲۰ هزار بازنشسته تهرانی وام ضروری هفت میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند. همچنین مدیران سازمان تامین اجتماعی قول داده‌اند که تا پایان مهر به بیش از هشت هزار نفر دیگر وام پرداخت شود.بنابراین در بیش از یک هفته اخیر ۳٫۳ میلیون نفر حقوق مهر خود را گرفته‌اند و بیش از هشت هزار نفر نیز هفت میلیون تومان وام ضروری گرفته‌اند. این وام به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود. بازنشستگان اقساط آن را از حقوق خود پرداخت می‌کنند.

همچنین قرار است ثبت‌نام‌ها ادامه داشته باشد، طبق گفته دهقان‌کیا با واریز هشت هزار فقره وامی که قرار بوده در این ماه واریز شود، حدود ۲۲ هزار ظرفیت دیگر باقی می‌ماند.