شهر خبر

آنچلوتی: ال‌کلاسیکو بازی خاصی است، حتی بدون رونالدو و مسی!/ تیم خوبی در اختیار دارم


آنچلوتی: ال‌کلاسیکو بازی خاصی است، حتی بدون رونالدو و مسی!/ تیم خوبی در اختیار دارم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که ال‌کلاسیکو همچنان بازی خاصی است، حتی حضور بدون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش عصر فردا (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ میهمان بارسلونا هستند با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ال‌کلاسیکو، بازی منحصربفردی است. ما به بهترین شکل ممکن خود را برای این بازی آماده می‌کنیم. ادن اِزار و دنی کارواخال به تمرینات گروهی تیم بازگشته‌اند. تمامی بازیکنان ما کاملاً روی بازی فردا متمرکز هستند. کارواخال تازه به شرایط بازی رسیده، برای همین سخت است که او از ابتدا در ترکیب باشد. تونی کروس، فرلان مندی و مارسلو هم ریکاوری کرده‌‌اند. ما در حال پیشرفت هستیم.

وی افزود: می‌خواهم تیمم به روشی متفاوت و بدون تکیه به یک ایده خاص بازی کند. می‌خواهم بازیکنانم خود را با سیستم بازی‌های متفاوت وفق دهند. سه امتیاز بازی فردا مهمترین چیز نیست، چون بازی‌های زیادی از فصل جاری لالیگا باقی مانده و این تنها یک بازی سه امتیازی است. من هرگز در نوکمپ پیروز نشده‌ام و فکر می‌کنم حالا زمان پیروزی در این ورزشگاه است. گاهی اوقات وقتی پا به چنین بازی‌هایی می‌گذارید، عصبی می‌شوید و مو به تن‌تان سیخ می‌شود اما در ال‌کلاسیکو اتفاقاتی ممکن است رخ دهد که بدتر از باخت باشند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: فردا بازی بزرگی در پیش داریم اما اطمینان کافی برای این بازی دارم چون تیم خوبی در اختیارم است. بارسلونا فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. آنها دیگر لیونل مسی را ندارند اما بازیکنان جوان شگفت‌انگیزی دارند.

کارلتو همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا ال‌کلاسیکو هنوز هم بزرگترین بازی فوتبال است؟»، خاطرنشان کرد: ال‌کلاسیکو بازی خاصی است، حتی بدون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی. بازیکنان می‌آیند و می‌روند اما رئال مادرید و بارسلونا همیشه برای کسب جام‌ها می‌جنگند. این باشگاه‌ها هستند که همیشه می‌مانند.

رئال مادرید در حالی از ساعت 17:45 فردا به وقت تهران در نوکمپ به مصاف بارسا می‌رود که در حال حاضر با دو امتیاز برتری نسبت به بارسا در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگاست.

انتهای پیام/