شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#مشهد#رحمتی

روایت رییس هیات فوتبال مشهد از درگیری رحمتی با طلبکاران!

رییس هیات فوتبال مشهد گفت: به زودی تصمیمات خوبی برای باشگاه پدیده گرفته خواهد شد.

روایت رییس هیات فوتبال مشهد از درگیری رحمتی با طلبکاران!

 

به گزارش منیبان؛ احسان اصولی در خصوص مشکلات باشگاه پدیده در ابتدای فصل بیست و یکم گفت: ماجرا از اینجا شروع شد که مجموعه شرکت شهرخودرو که در حوزه پیش فروش خودرو فعالیت می‌کرد، سال گذشته نتوانست به تعهدات خود عمل کند و دچار مشکلات مالی شد. در نیم فصل سال گذشته عملا تیم رها شده بود و همانطور که می‌دانید هیات مدیره باشگاه بازداشت شده و اوضاع کاملا برهم ریخته بود.

وی افزود: بعد از آن تیم به تبریز رفت و نتوانستند برای برگشت بلیت تهیه کنند و متأسفانه شناسنامه بازیکنان در هتل گرو گرفته شد. با معضلات بسیار زیاد نهایتا تیم به مشهد برگشت اما در بازی بعد درهای ورزشگاه را باز نکردند و اگر یادتان باشد اتوبوس تیم پشت در ورزشگاه مانده بود. ما در آنجا وساطت کردیم اما آن اتفاقات صدایش در کل کشور پیچید. دوست نداشتیم تیم روی زمین بماند و پیگیری‌هایی را به همراه دادستان محترم مشهد انجام دادیم و به استانداری نیز گزارش نوشتیم، چون در آن شرایط همه هواداران فوتبال مشهد نگرانی‌هایی داشتند.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی تأکید کرد: از آن سو مالباختگان مرتب در مقابل استادیوم‌ها تجمع می‌کردند و خاطرم هست در یک مسابقه مقابل استادیوم یقه مهدی رحمتی را گرفتند که مسئولان باشگاه پول ماشین‌های ما را خرج شما کردند. چندین و چند تجمع هم مقابل فدراسیون صورت گرفت و همه این اتفاقات باعث شد که اداره تیم دچار مشکل شود. بعد از همه این مشکلات تصمیم به این صورت گرفته شد که دستور قضایی صادر شود تا تیم موقتا در اختیار هیات فوتبال قرار بگیرد. خوشبختانه شرایط تیم را به شکلی پیش بردیم که تا هفته‌های آخر هم مدعی کسب سهمیه آسیا بود، اما تعهد ما این بود که فقط هزینه‌های جاری باشگاه پرداخت شود و اگر کسی مطالباتی دارد به مجموعه شهرخودرو ارجاع داده شود.

وبگردی