شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون#کرج#شهر کرج#لوکس
سخنگوی شورای شهر کرج:

«برخی مدیران گوشی‌ آیفون و خودرو‌های شهرداری را پس نداده‌اند»

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اخیرا اخباری مبنی بر دست درازی به اموال شهرداری توسط برخی از مدیران منتشر شده است. این اموال از جمله خودرو‌های لوکس و گوشی‌های آیفون جز قرارداد‌های شهرداری با پیمانکاران بوده که پس از پایان موعد قرارداد نیز تحویل شهرداری نشدند.
پ

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طرح ساماندهی اموال شهرداری پس از تصویب اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح دست درازی به بیت المال قطع می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی قاسمپور روز شنبه یکم آبان در جمع خبرنگاران به طرح ساماندهی اموال و املاک شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: اخیرا اخباری مبنی بر دست درازی به اموال شهرداری و بیت المال توسط برخی از مدیران منتشر شده که رسیدگی به آن به صورت فوری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: طبق بررسی‌ها این اموال از جمله خودرو‌های لوکس و گوشی‌های آیفون جز قرارداد‌های شهرداری با پیمانکاران بوده که این اموال پس از پایان موعد قرارداد نیز تحویل شهرداری نشدند.

وی افزود: در همین راستا طرح ساماندهی اموال در شورای شهر کرج مطرح شده است و در دست بررسی قرار دارد که در خصوص تایید و تصویب طرح به سرعت اجرایی خواهد شد.

قاسم پور در خصوص این طرح یادآور شد: بنابراین طرح اموال متعلق به شهرداری از دسترس افراد خارج خواهد شد و با برچسب و کد اموال به بیت‌المال برمی‌گردد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه موضع شورای شهر در خصوص حواشی اخیر مشخص است و بابت این خطا از مردم طلب بخشش داریم، خاطرنشان کرد: با تمام توان برای جبران چنین اشتباهاتی پای کار هستیم و اقدام خواهیم کرد.