شهر خبر

اکنون وقت خرید سولانا است

نوسانات قیمت سولانا باعث شد که در تایم فریم روزانه شاهد خروج از الگوی راندیگ کف باشیم. جهش اخیر نشان می‌دهد که افزایش شدید حجم معاملات از جمله عوامل پشت این صعود بوده است. به‌علاوه، افزایش حجم معاملات روزانه هم بیانگر آن است که فشار خرید با جهشی قابل‌توجه همراه بوده است.

اقتصاد اکنون وقت خرید سولانا است

به گزارش مارکت پریودیکال، تحلیل نقطه پیوت نشان می‌دهد که ۲۲۵ دلار به‌عنوان یک مقاومت عمل می‌کند و پس از آن مقاومت ۲۶۵ دلاری را داریم. در سوی دیگر، در صورتی که قیمت به زیر ۲۰۰ دلار برسد، ۱۷۵ دلار به‌عنوان یک مانع در مقابل فروشندگان عمل خواهد کرد.

قیمت سولانا در حال حاضر در محدوده ۲۰۰ دلار معامله می‌شود. طی ۲۴ ساعت منتهی به روز جمعه، سولانا با جهشی ۱۱.۵۶ درصدی همراه بود. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال هم ۱۰ درصد بیشتر شد که نشان می‌دهد آرام‌آرام تعداد خریداران بیشتر می‌شود.

وضعیت قیمت سولانا در تایم فریم هفتگی حاکی از بهترشدن اوضاع برای ایجاد یک روند صعودی است. به‌علاوه، قیمت در بالای ناحیه مقاومتی پراهمیت ۱۷۵ دلاری قرار دارد؛ درنتیجه یک الگوی اینگالفینگ بزرگ روی نمودار تشکیل شده است. با افزودن میانگین متحرک نمایی (EMA) به نمودار روزانه قیمت می‌توان گفت که قیمت توکن SOL بیشتر از ارزهای دیگر در بازار از این میانگین روزانه فاصله گرفته است؛ این میانگین‌ها علاوه بر حفظ روند پایه و صعودی قیمت ممکن است نقش حمایت در ریزش‌ها ایفا کنند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) وضعیتی نزولی دارد. شاخص حرکت جهت‌دار میانگین (ADX) پیش‌بینی می‌کند که باید انتظار افزایش شتاب صعودی قیمت را داشت. شاخص مکدی (MACD) پس از تقاطع صعودی اخیر، در تایم فریم یک‌ساعته در حال عبور از نقطه صفر است؛ این وضعیت را می‌توان صعودی به حساب آورد.

در جمع‌بندی مطالب عنوان‌شده می‌توان گفت که احتمال رشد در آینده وجود دارد. بر اساس شاخص‌های تکنیکال و افزایش فشار خرید انتظار می‌رود وضعیت صعودی در بازار حاکم شود. به‌گفته کارشناسان، معامله‌گران خرسی می‌توانند با سقوط قیمت به راندینگ کف، به بازار ورود کنند. از سوی دیگر، آنها معتقدند فضا برای ورود معامله‌گران گاوی هم مهیاست.

منبع: ارز دیجیتال