شهرخبر

‌کومان: در ال‌کلاسیکو هیچگاه تیمی از پیش برنده نیست/ باید بدون ترس مقابل رئال مادرید بازی کنیم


‌کومان: در ال‌کلاسیکو هیچگاه تیمی از پیش برنده نیست/ باید بدون ترس مقابل رئال مادرید بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که در مهمترین بازی فوتبال باشگاهی اسپانیا موسوم به ال‌کلاسیکو هیچ یک از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از پیش برنده نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که تیم تحت‌هدایتش عصر روز فردا (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ پذیرای رئال مادرید است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما دو بازی اخیرمان را برده‌ایم، به همین خاطر حس خوبی داریم. برای این بازی هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم چیزهایی را به هواداران‌مان نشان دهیم. امیدواریم ورزشگاه نوکمپ مملو از تماشاگر باشد یا حداقل بخش زیادی از آن پُر شود. باید بدون ترس بازی کنیم و نشان دهیم که می‌توانیم به پیروزی برسیم. باید از همان شروع بازی پرشور باشیم.

وی همچنین در خصوص انتقادهایی که به عملکرد وی و تیمش وارد است، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم دیگر فشاری بیشتر از این باشد. می‌دانم وقتی که سرمربی بارسلونا هستید، باید از عهده چنین فشارهایی برآیید. همچنین اینطور فکر نمی‌کنم که رئیس باشگاه (لاپورتا) باید هر هفته باید و به من اعتماد به نفس بدهد. حمایت از سوی رئیس باشگاه را احساس می‌کنم اما به این موضوع هم واقف هستم که ادامه حضور روی نیمکت بارسا بسته به نتایج دارد.

سرمربی هلندی بارسلونا تصریح کرد: اهمیت ال‌کلاسیکو را می‌دانم. به عنوان بازیکن تجربه پیروزی و شکست را در این بازی دارم. تیمی که جنبه مثبت را ببیند، از بازی لذت خواهد برد. همه ما می‌دانیم که ال کلاسیکو چه بازی مهمی است و می‌خواهیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم. پیش از هر چیز باید در این بازی برنده شد چون نتیجه ال‌کلاسیکو چیزهای زیادی را نشان می‌دهد و به دلیل اتفاقاتی که در این بازی رخ می‌دهد، ممکن است از وضعیت خوب به بد تغییر کنید.

کومان 58 ساله ادامه داد: نمی‌دانم کدام تیم ترکیب بهتری دارد. من سرمربی بارسلونا هستم و شاید رئالی‌ها در برخی پست‌ها نسبت به بازیکنان ما باتجربه‌تر باشند اما ما هم بازیکنان باتجربه‌ای داریم. رئال مادرید در برخی پست‌ها بهتر از ماست و ما هم در برخی پست‌ها برتر از آنها هستیم. می‌دانیم که می‌توانیم در بازی فردا به پیروزی برسیم. در ال‌کلاسیکو هیچگاه تیمی از پیش برنده نیست. ما فردا در خانه بازی می‌کنیم و این یک مزیت است.

وی همچنین در خصوص مقایسه دو مهاجم جوان بارسلونا و رئال گفت: آنسو و وینیسیوس هر دو بازیکنان جوانی هستند که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارند. ما باید اجازه دهیم فاتی در آرامش ریکاوری خود را دنبال کند. او می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

کومان در بخش پایانی صحبت‌هایش خبر داد جوردی آلبا در تمرین عادی بارسلونا شرکت کرده و آماده این بازی است.

بارسلونا که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی است و با رئال مادرید سوم جدولی دو امتیاز اختلاف دارد، از ساعت 17:45 فردا به وقت تهران پذیرای شاگردان کارلو آنچلوتی خواهد بود.

انتهای پیام/