به گزارش برنا، بازیکنان ذخیر در بازی برابر فولاد خوزستان و سایر بازیکنانی که به میدان نرفته بودند، در دیداری دوستانه برابر تیم شهرداری نوشهر به میدان رفتند.

بازیکنان اصلی بازی در اهواز هم زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و با انجام دوهای کوتاه و حرکات کششی و نرمشی به کار خود پایان دادند و راهی رختکن شدند.

هدایت تیم شهرداری نوشهر بر عهده محسن بنگر بازیکن سابق پرسپولیس است. پیش از آغاز بازی دوستانه، محسن بنگر با یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، حمید مطهری، داود فنایی و دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان قدیمی پرسپولیس به خوش و بش پرداختند.

در بازی دوستانه امروز، بازیکنان پرسپولیس که در بازی برابر فولاد به میدان نرفته بودند، محک جدی خوردند و این بازی به آمادگی هر چه بهتر آنها برای ادامه فصل کمک خواهد کرد.

دیدار دوستانه پرسپولیس با شهرداری نوشهر با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در پایان این بازی تدارکاتی، به رسم یادبود و از سوی کادر فنی، یک پیراهن پرسپولیس به محسن بنگر سرمربی تیم شهرداری نوشهر اهدا شد.

در این بازی دوستانه، 3 بازیکن از تیم امید پرسپولیس به میدان رفتند و به تیم کمک کردند.

رضا دهقانی هم بعد از دوران مصدومیت، دقایقی به میدان رفت. مهدی مهدی‌خانی نیز کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند. سیامک نعمتی هم که به دلیل سرماخوردگی از همراهی پرسپولیس به اهواز بازمانده بود، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تحت درمان است.