به گزارش برنا، محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید که با حاشیه ای از سوی یکی از حاضرین همراه شد گفـت: اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان آذربایجان شرقی و نمایندگان محترم این استان از متانت، خودنگهداری و بزرگواری سردار خرم تشکر می کنم. 

نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه حادثه پیش آمده دل همه مردم عزیز استان و خانواده شهدا را غمگین کرد، تصریح کرد: خرم عزیز در راه انقلاب و مردم سختی های زیادی را کشیدند. دوره اسارت و دفاع مقدس را تجربه کرده اند و از این مسائل جزئی خیلی راحت می توانند عبور کنند.

وی در ادامه گفت: برای اینکه خرم با انگیزه و عزم بیشتر و فزاینده به مردم استان خدمت کنند؛ این ندا را به صورت مشترک سر می دهیم که استاندار ولایی، حمایتت می کنیم.

نائب ریس فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خرم در این حادثه پیش آمده نشان داد که اهل متانت، خود نگهداری و بزرگ منشی است؛ خاطر نشان کرد: اگر فردی به جهتی ناراحتی دارد و جسارتی کرده است به تأسی از بزرگواری امامان معصوم و نبی مکرم اسلام سلامه ا... علیه و آله و سلم، آقای خرم اعلام کرد من این فرد را می بخشم و این نشان از بزرگواری استاندار جدید دارد.

وی در پایان گفت: ما در شروع کار استاندار جدید، مجدداً حمایت خود را اعلام می کنیم و این حادثه هر چند ناراحت کننده بود ولی آقای خرم که به بزرگواری خودشان بخشیدند، مسیر کار در استان را با عزت و قدرت آغاز کنید و همه ما پشتیبان شما هستیم.