شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سراسر کشور#روابط عمومی

به همت سازمان دارالقرآن صورت می‌گیرد؛

دوره آموزشی توانمندسازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی سراسر کشور

دوره آموزشی توانمندسازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی سراسر کشور

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور خبر داد.

سید مجتبی عظیمی نژاد در توضیح این خبر افزود: با توجه به لزوم انعکاس خبری و رسانه‌ای فعالیت‌های قرآنی ادارات امور قرآنی در استان‌ها و اطلاع عموم مردم از چگونگی این فعالیت‌ها در کشور، این سازمان ساماندهی و تشکیل شبکه اطلاع رسانی قرآنی خود در استان‌ها را در دستور کار قرار داد و با معرفی رابطین و سرشاخه‌های اخبار قرآنی توسط رؤسای ادارات امو ر قرآنی استان‌ها این کار وارد فاز اجرایی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: پس از تشکیل حلقه‌های خبری در ادارات امور قرآنی استان‌ها و برگزاری جلسات توجیهی بصورت ویدئو کنفرانس، برای استفاده هرچه بهتر از ظرفیت رابطین خبری استان‌ها بر آن شدیم دوره توانمند سازی و آموزش این افراد را برنامه ریزی کنیم که در فاز اول این دوره، رابطین خبری استان‌ها از روز دوشنبه سوم آبان ماه سال جاری به مدت ۱۶ ساعت و طی ۸ جلسه بصورت مجازی آموزش‌های لازم را در حوزه خبرنویسی، گزارش نویسی، ویراستاری خبر و… خواهند دید.

رابطین خبری استان‌ها قرار است پس از طی این دوره آموزشی به ایجاد شبکه منسجم خبری در استان‌های خود اقدام و این شبکه در سطح شهرستان‌ها و حتی مؤسسات و خانه‌های قرآنی نیز گسترش یابد.

عظیمی نژاد هدف از اجرای این طرح را توسعه شبکه خبری منسجم و استاندارد قرآنی در سراسر کشور بیان کرد و افزود: روزانه فعالیت‌های گسترده ای در حوزه‌های مختلف قرآنی در اقصی نقاط کشور صورت می‌گیرد که به دلیل عدم اشراف و اطلاع کافی خبری به اینگونه فعالیت‌ها اطلاع رسانی مناسبی از آنان صورت نمی‌گیرد و یا اخبار این رویدادها مدت‌ها بعد به گوش مردم می‌رسد.به همین علت ایجاد این شبکه می‌تواند اتفاق‌ها و رویدادهای قرآنی در سطح کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مخاطبین و علاقه مندان رسانده و اتفاق مبارکی را در حوزه فعالیت‌های قرآنی کشور رقم بزند.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم از اعلام آمادگی رابطین خبری این سازمان جهت همکاری با خبرگزاری‌های قرآنی کشور خبر داد و گفت: پس از بوجود آمدن این ظرفیت بزرگ خبری در کشور آمادگی داریم اخبار قرآنی را حتی از کوچک‌ترین و دور افتاده‌ترین روستاهای کشور به سمع و نظر مردم و اهالی محترم رسانه برسانیم.