شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودروهای لوکس#آیفون

سخنگوی شورای شهر: برخی مدیران گوشی‌های آیفون و خودروهای لوکس را پس نداده‌اند!

کدخبر: 449426
قاسمی گفت: طبق بررسی‌ها این اموال از جمله خودروهای لوکس و گوشی‌های آیفون جز قراردادهای شهرداری با پیمانکاران بوده که این اموال پس از پایان موعد قرارداد نیز تحویل شهرداری نشدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی قاسمپور روز شنبه یکم آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ساماندهی اموال و املاک شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: اخیرا اخباری مبنی بر دست ‌درازی به اموال شهرداری و بیت المال توسط برخی از مدیران منتشر شده که رسیدگی به آن به صورت فوری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 این مسئول تصریح کرد: طبق بررسی‌ها این اموال از جمله خودروهای لوکس و گوشی‌های آیفون جز قراردادهای شهرداری با پیمانکاران بوده که این اموال پس از پایان موعد قرارداد نیز تحویل شهرداری نشدند.

وی افزود: در همین راستا طرح ساماندهی اموال در شورای شهر کرج مطرح شده است و در دست بررسی قرار دارد که در خصوص تایید و تصویب طرح به سرعت اجرایی خواهد شد.

قاسم پور در خصوص این طرح یادآور شد: بنابراین طرح اموال متعلق به شهرداری از دسترس افراد خارج خواهد شد و با برچسب و کد اموال به بیت‌المال برمی‌گردد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه موضع شورای شهر در خصوص حواشی اخیر مشخص است و بابت این خطا از مردم طلب بخشش داریم، خاطرنشان کرد: با تمام توان برای جبران چنین اشتباهاتی پای کار هستیم و اقدام خواهیم کرد.