شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس

شرکت‌ های سودده برای ورود به بورس تشویق شوند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این باور هستند که باید شرکت‌های سودده و توانمند کشور برای ورود به بازار سرمایه باید ترغیب و تشویق شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا؛ نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ؛ گفت: با انتخاب رییس جدید سازمان منتظر اقدامات ضابطه‌مند، قانونی و مطلوب در بازار سرمایه و اعتماد بیشتر مردم به آن هستیم.

شهباز حسن‌پور بیگلری افزود: خوشبختانه بازار سرمایه قوت قلبی برای مردم است و امیدواریم هر چه سریع‌تر اعتماد از دست رفته مردم به بازار سرمایه برگردد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از فعالیت سازمان بورس و بازار سرمایه بر این باور هستند که باید شرکت‌های سودده و توانمند کشور برای ورود به بازار سرمایه ترغیب و تشویق شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار هم باید تلاش کند شفاف سازی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد تا در آینده دچار مشکل نشویم.

حسن پوربیگلری با اشاره به اینکه بازار سرمایه بهترین گزینه برای سرمایه‌های مردم در بخش مسکن است، گفت: بازار سرمایه در همه زمینه‌ها به ویژه بازار مسکن که نیاز اصلی و اساسی مردم است، می تواند نقش بی بدیل و بی نظیری داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای اصلی برای حل مشکل مسکن مردم بازار، سرمایه است تا با ارائه راهکارهای به موقع و شفاف، از ظرفیت بازار سرمایه در جهت تامین مالی بخش مسکن استفاده حداکثری شود.

 نماینده مردم سیرجان و بردسیر خاطر نشان کرد: امیدواریم اعتماد مردم که سرمایه اصلی هر فعالیت اقتصادی است روز به روز در بازار سرمایه افزایش یابد.