به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی جانعلی که جمعه شب گذشته مهمان  برنامه تلویزیونی ورزش البرز بود اظهار کرد: شیوع کرونا بحث استعدادیابی را با وقفه روبرو کرد اما با توجه به اهمیت آن با جدیت دنبال خواهد شد و در این راستا در حال تدوین تفاهم نامه ای برای انعقاد با اداره کل آموزش و پرورش در خصوص استعدادیابی در سطح مدارس هستیم.

وی به آخرین وضعیت بزرگترین پروژه ورزشی استان اشاره کرد و گفت: شرایط تکمیل پروژه ۶ هزار نفری انقلاب اسلامی کرج فراهم شده است وپس از دو سال راکد بودن، مجدد روند تکمیل پروژه ۶ هزار نفری را فعال کرده ایم.

جانعلی تصریح کرد:این پروژه تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است وبا پیگیری های صورت گرفته و حمایت وزارت ورزش و جوانان و استانداری، ۴۳ میلیارد اعتبار به آن اختصاص یافته است.

وی در تکمیل صحبت های خود گفت:  مجموعه انقلاب اسلامی کرج به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی استان تاکنون ردیف اعتباری برای حفظ و نگهداری نداشته است و در تلاشیم تا کد اعتباری برای آن دریافت شود تا فرایند نگهداری وبهسازی آن به شکل بهتری انجام شود.

این مسئول به هتل ورزش استان و عدم سرویس دهی آن اشاره کرد و گفت: تعمیرات هتل انقلاب در حال انجام است ضمن آنکه در شرف برگزاری و کارشناسی مزایده واگذاری آن هستیم . ۳ واحد از هتل انقلاب به صورت موقت برای استفاده تیم های استان آماده شده است تا در بحث میزبانی ها کمک حال ورزش استان باشد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز اشاره ای هم به نماینده استان در لیگ دو فوتبال کشور داشت وگفت:  مسئولان تیم گل ریحان می بایست نسبت به ثبت شرکت ها و مجوز کمیسیون ماده ۵ اقدام کنند.

جانعلی با اشاره به زمزمه های درخواست این تیم برای خروج از استان گفت: برای خروج گل ریحان از البرز نظر هیئت فوتبال برای ما ملاک عمل خواهد بود.