«حسین ابراهیمی»، چهره سیاسی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، اظهار کرد: کلا روش و مشی رئیس جمهور بسیار متفاوت است، به عنوان مثال سفرهای آقای رئیس جمهور مدافعان زیادی دارد اولا به این دلیل که وقتی وارد منطقه می شوند، با وزرا و کابینه خود از مشکلات مردم مطلع می شوند. همچنین حداقل منفعت این سفرها برخورد با مردم و احترام متقابل بین مردم و مسئولین است و این جزو اخلاق اسلامی است و این ارزشی برای رئیس جمهور کشور است که حاضر شود با مردم صحبت کند و درد دل آنها را گوش کند، چه بسا شرایط کشور اجازه ندهد، همه مشکلات را برطرف کند.

او افزود: این رفتار مردم را خوشحال می کند و مردم امید پیدا می کنند و کشور با امید اداره می شود. روایت داریم که حضرت فرمودند «در اخلاق خوب گنجهایی به مردم عطا می شود». مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری این کار را داشتند و بعد در موضع رهبری،  سفرهای استانی را مکرر داشتند و اگر چه امکانات مقام معظم رهبری در حد رفع مشکلات مردم نبود اما همین که مردم بدانند به سراغ آنها آمده و نمایندگانی به شهرستان ها ابلاغ کرده و به نامه های مردم جواب می دهند، همین اسباب آرامش است. در کنار رئیس جمهور هم کسانی هستند که به نامه ها پاسخ می دهند و اگر شدنی باشد به انجام می رسانند این دولت پاسخگو است و مردمی است لذا این روش روشی خوب و حسنه ای است و من عقیده دارم، ادامه این کار خوب است.

ابراهیمی در پایان گفت: بزرگترین تفاوت این است که رئیس جمهور، با تواضع و با خشوع نزد مردم می رود و این امتیاز بزرگی بین این دولت و دولت های گذشته است. اینکه رئیس جمهور برنامه ای برای بازدید از همه استان ها دارد امتیازی بین دولت آقای رییسی و دولت های گذشته است، مردم به دولت دسترسی دارند و نامه می نویسند و همین مواجهه مردم و رئیس جمهور امتیاز بزرگی است.

انتهای پیام/۴