میلاد فخرالدینی، مدافع آلومینیوم اراک، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اول تیمش در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: ما در بازی اول‌مان دیداری خارج از خانه را برابر پدیده برگزار کردیم. در این دیدار تیم ما تلاش زیادی برای پیروزی داشت و روند بازی هم به گونه‌ای بود که فکر می‌کنم برتری ما نسبت به حریف بیشتر بود اما متاسفانه تلاش‌مان برای پیروزی به ثمر نرسید و به تساوی بدون گل در این دیدار رضایت دادیم تا یک امتیاز را به دست آوریم. البته فکر می‌کنم یک امتیاز در دیدار خارج از خانه امتیاز بدی برای ما نبود.

او تاکید کرد: یکی از عواملی که در این دیدار مانع بردمان شد، کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه بود که مانع از این شد بتوانیم برنامه‌ها را به‌طور کامل در این بازی در زمین پیاده کنیم.

بازیکن آلومینیوم در مورد حضورش در این تیم پس از سال‌ها حضور در جمع قرمزهای تراکتور خاطرنشان کرد: جدایی از تراکتور برایم سخت بود. در 6 سال حضور در این تیم 2 قهرمانی جام حذفی را در این تیم داشتم و خاطرات خوبی برایم در این تیم رقم خورده بود ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که از این تیم جدا شوم و آلومینیوم را انتخاب کنم. مدیریت خوب و حضور رسول خطیبی در راس کادر فنی این تیم از اصلی‌ترین دلایلی بود که این تیم را برای این فصل انتخاب کنم. سابقه کار با رسول خطیبی را دارم و تمام تلاشم را به کار می گیرم که مهره مثمرثمری برای این تیم باشم و بتوانیم در این فصل اتفاقات و نتایج خوبی را رقم بزنیم.

فخرالدینی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر فولاد به خبرنگار برنا گفت: فولاد تیم خوب و گردن کلفتی است و بازی ویژه‌ای را برابر این تیم داریم. در این دیدار از امتیاز بازی خانگی برخوردار هستیم و تلاش می‌کنیم اولین پیروزی خانگی در لیگ برتر را در این بازی رقم بزنیم.

او در پایان با تاکید به تاثیر مثبت حضور هواداران در ورزشگاه‌ها در شرایط کمی و کیفی بازی‌های لیگ برتر گفت: برای تیم‌هایی مثل آلومینیوم که از هواداران زیادی برخوردارند که می‌توانند ورزشگاه را پر کنند، نبود هواداران سخت است و از این بابت متضرر می‌شویم. به اعتقاد من وقت آن رسیده که مجوز حضور هواداران صادر شود و بتوانیم از این طریق روحیه بگیریم. در حالی که افراد زیادی واکسینه شده‌اند، مسئولان اجازه دهند حداقل افرادی که دو دوز واکسن زده‌اند، در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ 3