شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#فولاد#خوزستان#داوری

گل‌های پرسپولیس آفساید بود؟/ پنالتی فولاد درست بود؟

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان عملکرد محمدحسین ترابیان داور دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان را مورد ارزیابی قرار داد.

پرسپولیس - فولاد
خبرورزشی -

حیدر سلیمانی درباره قضاوت محمدحسین ترابیان در دیدار فولاد خوزستان - پرسپولیس اظهار داشت: آقای ترابیان قضاوتی عالی را به نمایش گذاشت. در مجموع چهار صحنه برای ارزیابی قضاوت او قابل بررسی بود. دقیقه ۴۱ مهدی عبدی قصد داشت از داور مسابقه پنالتی بگیرد و روی خط محوطه جریمه فولاد خودش را سرنگون کرد که داور به درستی بازی را ادامه داد و حتی می‌توانست کمی سختگیرانه به عبدی بابت شبیه‌سازی کارت زرد بدهد که تصمیم گرفت با مدیریت بازی، این کار را انجام ندهد.

وی ادامه داد: گل دوم پرسپولیس که توسط حامد پاکدل به ثمر رسید و فولادی‌ها به آفساید شک داشتند، کاملاً صحیح بود. زمانی که توپ ارسال شد، حامد پاکدل دو گام نسبت به آخرین مدافع فولاد عقب‌تر بود و به درستی توانست گل را به ثمر برساند و شکی در این گل وجود نداشت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد پنالتی فولاد نیز گفت: اعلام پنالتی برای فولاد کاملاً درست بود. مدافع پرسپولیس قصد خطا روی بازیکن فولاد را نداشت، اما با بی‌احتیاطی یک پشت پا به او زد و همین مسئله باعث سرنگونی بازیکن فولاد و به درستی پنالتی اعلام شد.

سلیمانی با اشاره به گل سوم تیم فوتبال پرسپولیس که توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر رسید، خاطرنشان کرد: روی گل سوم پرسپولیس هم باز کار خوب کمک داور دوم بازی را دیدیم که عیسی آل‌کثیر با آخرین مدافع فولاد در یک خط قرار داشت و گل به درستی به ثمر رسید و هیچ ایرادی وجود نداشت.

وی همچنین اظهار داشت: داور در این مسابقه اخطارهایی هم به صالح حردانی بازیکن و ایمان مبعلی مربی تیم فولاد داد که به دلیل اعتراض‌های آنها کاملاً درست بود و قضاوت بی‌نقصی از او دیدیم.