شهرخبر

زمان محاکمه کیوان الف معلوم شد / اتهام او افساد فی الارض است

کارگر آنلاین| وکیل شاکیان پرونده کیوان- الف با بیان اینکه متهم این پرونده روز ۲۳ آبان ماه پای میز محاکمه می‌رود، گفت: تاکنون هیچ کدام از شاکیان پرونده از شکایت خود صرفنظر نکرده‌اند.

تابستان سال گذشته چند دختر جوان تصمیم گرفتند از اذیت و آزار‌های پسر جوانی به نام کیوان-الف در توییتر بنویسند. با انتشار نخستین توییت واکنش‌ها به این اتفاق شروع شد و هر روز تعداد دخترانی که از جنایت سیاه کیوان- الف می‌نوشتند رو به روز زیاد‌تر می‌شد. واکنش‌های کاربران فضای مجازی و مردم باعث شد تا سرانجام دستگاه قضا به این موضوع ورود کرده و کیوان - الف از سوی پلیس امنیت بازداشت شود.

بعد از بازداشت، پلیس و دستگاه قضایی از قربانیان دعوت کردند تا برای ثبت شکایت به دادسرا و پلیس امنیت مراجعه کنند، اما تنها ۵ نفر از دختران که از سوی این جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، از او شکایت کردند.

شیما قوشه، وکیل قربانیان پرونده در مورد آخرین وضعیت پرونده کیوان-الف گفت: قرار بود متهم اواخر شهریور ماه در دادگاه انقلاب محاکمه شود، اما دادگاه به روز یکشنبه چهارم مهر ماه موکول شد اما در این تاریخ هم دادگاه برگزار نشد و به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: از متهم ابتدا در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان به اتهام زنای به عنف شکایت کردم. قضات پرونده اعلام کردند اقدامات متهم مقدمه افساد فی الارض است و پرونده برای رسیدگی به دادگاه انقلاب ارسال شد. برای سومین بار قرار است ۲۳ آبان ماه متهم در دادگاه محاکمه شود.

به گفته وکیل قربانیان پرونده، در صورتی که از ۹ تا ۴۰ قربانی صحبت به میان می‌آمد تنها ۵ نفر که موکل من هستند اسامی شان در پرونده دیده می‌شود.

قوشه افزود: هنوز هیچ کدام از موکلان من رضایت نداده اند و همگی خواستار محاکمه این فرد هستند و هیچ تغییری در تعداد موکلان من رخ نداده است.

منبع: hadese24