شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

اسطوره استقلال جانشین مهدی قایدی را مشخص کرد

ایمان عالمی : به نظر من امیرحسین حسین زاده می تواند جای خالی مهدی قایدی را در استقلال پر کند

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره اوضاع این باشگاه صحبت کرد

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت : برخی از بازیکنان که خیلی زود با شرایط بازی در این تیم‌ها آشنا می‌شوند. به نظر من امیرحسین حسین زاده یکی از این بازیکنان است که خیلی زود با شرایط بازی در تیم بزرگ استقلال خو گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره بازی استقلال مقابل هوادار اظهار داشت:

بازی کردن در تیم‌های بزرگ و پر هوادار ویژگی‌های خاص خودش را دارد و بعضاً پیش می‌آید بازیکنانی که در تیم‌های خود ستاره هستند اما نمی‌توانند در تیم‌های بزرگ جواب دهند، در مقابل هم هستند برخی از بازیکنان که خیلی زود با شرایط بازی در این تیم‌ها آشنا می‌شوند. به نظر من امیرحسین حسین زاده یکی از این بازیکنان است که خیلی زود با شرایط بازی در تیم بزرگ استقلال خو گرفت.

عالمی در خصوص پیروزی آبی پوشان در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر مقابل هوادار بیان داشت:

نیمه دوم بازی کیفیت بهتری نسبت به نیمه نخست داشت، اما برای استقلال مهم‌تر از کیفیت بازی این بود که لیگ را با پیروزی آغاز کند. امتیازات هفته‌های نخست برای تیم‌های مدعی بسیار مهم و تعیین کننده است.

مربی سابق آبی پوشان تصریح کرد:

الان برای آنکه بخواهیم ایرادات تیم را بگیریم و نقد وارد کنیم زود است، چون تازه بازی اول را پشت سر گذاشته‌ایم. ما در این بازی مشکلاتی در تیم دیدیم و مطمئنیم که کادر فنی هم خودش متوجه این مشکلات شده و در صدد رفع آن است. پس لذا فعلاً از بیان این انتقادات و بازگو کردن مشکلات خودداری می‌کنیم و کار اصلاح را می‌سپاریم به کادر فنی.

ایمان عالمی پیشکسوت آبی پوشان در ادامه تصریح کرد:

سه چهار روز تا بازی بعدی آبی پوشان مقابل ذوب آهن زمان باقی است و اصفهانی‌ها نیز با توجه به پیروزی با ارزش خارج از خانه‌ای که در هفته اول به دست آوردند، انگیزه زیادی در این بازی دارند که این کار را برای شاگردان مجیدی قدری دشوار می‌کند و اگر آنها به پیروزی در این بازی هم اشتیاق دارند، باید تلاش مضاعفی داشته باشند.