شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مسکن#مجلس
گفت‌و‌گو|

یک نماینده مجلس: قیمت تمام‌شده ساخت مسکن در دولت جدید باید متناسب با اقشار کم‌درآمد باشد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات مستأجران بسیار زیاد و جدی است، گفت: قیمت تمام‌شده ساخت مسکن در قالب جهش تولید مسکن باید به‌گونه‌ای باشد که اقشار کم‌درآمد جامعه بتوانند از عهده آن برآیند.
احمد راستینه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه مسکن یکی از مشکلات اساسی مردم است، گفت: دولتقبلی در زمینه تولید مسکن قصور و ترک فعل جدی داشت.

وی بیان داشت: ضعف دولت قبلی در ساخت و ساز مسکن باعث شد که میزان تقاضا برای مسکن افزایش یابد و شاهد تورم افسارگشیخته‌ای در بازار مسکن هستیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات مستاجران بسیار زیاد و جدی است، گفت: مجلس شورای اسلامی طرح جهش تولید مسکن را تصویب و دولت را مکلف کرد تا سالانه یک میلیون مسکن در کشور بسازد که دولت سیزدهم عزم جدی برای حل مشکل مسکن دارد.

راستینه ادامه داد: با این حال باید قیمت تمام شده ساخت مسکن در قالب جهش تولید مسکن به گونه‌ای باشد که اقشار کم درآمد جامعه بتوانند از عهده آن برآیند. دولت باید تسهیلات ارزان قیمت به مردم دهد و علاوه بر این باید دلالان و واسطه‌گران حذف شوند تا هزینه‌های تولید مسکن کاهش یابد.
 

انتهای پیام/