به گزارش برنا؛ ارسطو جنیدی جمعه سی ام مهرماه در برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» حضور می یابد. دهقان جنیدی کارشناس حوزه ادبیات فارسی بوده و در برنامه فردا صبح راهکارها و روش هایی را برای پاسداشت و حفاظت از زبان فارسی مطرح خواهد کرد.

همچنین محمدحسین فلاح مهر معاون تحقیقات و سخنگوی پروژه تولید واکسن رازی کوویاری مهمان دیگری است که فردا با میزبانان برنامه به گفت و گو می نشیند و درباره واکسن رازی صحبت می کند.

اجرای «صبح پارسی» فردا را امیرمحمد زند و شمیم علیزاده بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی هستند.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار  برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

گفتنی است؛ این برنامه از استودیو پخش باغ ایرانیان شبکه جام جم بر روی آنتن می رود. ویدئوها، تصاویر و اطلاعات بیشتر این برنامه را می توانید در صفحه اینستاگرامی به آدرس sobheparsi@ مشاهده کنید.