رضا نوروزی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید برای شاگردان گل‌محمدی اظهار داشت: پرسپولیس باید از این به بعد تمام تمرکزش را روی موفقیت در لیگ برتر معطوف کند و به پشت سرش نگاه نکند.

او در ادامه در خصوص حذف پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و شکست برابر الهلال تاکید کرد: متاسفانه پرسپولیس در آن دیدار از روزهای اوج خود فاصله زیادی داشت و در شبی تلخ روبروی نماینده سعودی ها شکست خورد تا نتواند مثل سال قبل به فینال لیگ قهرمانان برسد. در آن دیدار علاوه بر مشکلاتی که پرسپولیس داشت، الهلال در بهترین شرایط و وضعیت بود تا همه چیز دست به دست هم دهد تا نتوانیم از سد این تیم عربستانی  عبور کنیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد فصل جدید فوتبالی و پیش بینی اش از آینده ای که پیش روی سرخ های پایتخت نشین است، تصریح کرد: مشکلات فنی و روحی و روانی این تیم باید از سوی کادر فنی مرتفع شود و این بازی و اتفاقاتش را به دست فراموشی بسپارند و تمام فکر و ذکر خود را به موفقیت در لیگ و کسب ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر معطوف نمایند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و پرسپولیس با کسب این قهرمانی، رکورد خوب خودش را حالاحالاها ادامه دهد.

نوروزی در ادامه در مورد بازی اول پرسپولیس در لیگ برتر برابر فولاد به خبرنگار برنا گفت: بازی اول در هر تورنمنتی بازی مهمی است و این مساله برای پرسپولیس هم وجود دارد. این در حالی است که در آن سوی میدان فولاد هم که عنوان قهرمانی در جام حذفی را به دست آورده طبیعتا برای دیدار روبروی قهرمانی لیگ از انگیزه های زیادی برخوردار است و من فکر می کنم تقابل این دو تیم در بازی پیش رو می تواند اتفاقات جالب و جذابی را در مستطیل سبز برای دو تیم رقم بزند.

مهاجم پرسپولیسی که سابقه حضور در فولاد خوزستان را نیز در کارنامه خود دارد در خصوص پیش بینی‌اش از  نتیجه این دیدار خاطرنشان کرد: واقعا پیش بینی و این که دوست داشته باشم این بازی با چه نتیجه ای به پایان برسد برایم سخت است. فولاد تیم محبوب شهرم است و پرسپولیس هم تیمی است که به آن علاقه زیادی دارم. فقط می توانم بگویم امیدوارم بازی زیبا و جذابی را در این دیدار از دو تیم شاهد باشیم و تیمی که حقش بود در این بازی به پیروزی برسد.

انتهای پیام/ 4