شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#ایجاد اشتغال

استاندار تهران: تمرکز بر رفع موانع تولید؛ ایجاد اشتغال با تکیه بر ظرفیت‌های استان تهران اولویت دارد

استاندار تهران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی استان تهران تمرکز بر رفع موانع تولید است،گفت: تمرکز بر رفع موانع تولید؛ ایجاد اشتغال با تکیه بر ظرفیت‌های استان تهران اولویت دارد.

خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهریار که طی اولین سفر کاری خود انجام شد اظهار داشت: با توجه به شعار سال که حمایت از تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها است ضروری می‌باشد که امر مهم و حیاتی حمایت از تولید کنندگان با قدرت صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدی‌ها وظیفه همه دستگاه‌ها است افزود: مجموعه استانداری و فرمانداری‌های استان تهران در راستای تأمین تسهیلات و حمایت و پشتیبانی از تولیدی‌ها نهایت تلاش و حمایت را خواهند داشت.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی استان تهران تمرکز بر رفع موانع تولید است بیان کرد: ایجاد اشتغال و بسترسازی از مهم‌ترین عوامل دیگر است که باید نسبت به آن توجه ویژه وجود داشته باشد.

منصوری در مورد ایجاد فرصت‌های شغلی در استان تهران تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های مناسب صنعتی و با کمک به واحدها و فعال شدن تمام ظرفیت‌ها، شاهد رفع بخشی از مشکل اشتغال خواهیم بود و همه دستگاه‌ها از جمله حوزه صنعت و معدن و حوزه کشاورزی در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند تا قدم‌های مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/