شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#نفت#اهواز

چمن نامساعد تمرینات شاگردان کمالوند را به اهواز برد / دیدار نفت MIS و سپاهان در زمین بی‌طرف!

وضعیت اسفناک چمن ورزشگاه مسجدسلیمان باعث شد تا تمرینات این تیم در اهواز برگزار شود.

 اعضای تیم نفت مسجدسلیمان بعد از دیدار با پیکان ، تهران را به مقصد شهر خود ترک کردند تا برای مسابقه با سپاهان اصفهان آماده شوند. بعد از حضور نفتی ها در مسجدسلیمان اما اتفاقات عجیبی برای آنها پیش آمد که سبب ناراحتی کادرفنی و بازیکنان شده است.


علاوه بر مشکلات مربوط به خوابگاه اقامتی تیم نفت از جمله پیدا شدن عقرب در یکی از اتاق ها، اصلی ترین مساله ای که دردسرهایی را ایجاد کرده موضوع چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان است. تنها ورزشگاه استاندارد شهر مسجدسلیمان همین ورزشگاه است و ناگزیر اعضای این تیم علاوه بر مسابقات باید تمرینات خود را نیز در این چمن برگزار کنند.

 

 

 

-


چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی تا 10 روز پیش کیفیت مناسبی داشت اما حالا وضعیت عجیبی را تجربه می کند

 


از این رو نفتی ها وقتی به ورزشگاه مراجعه کردند، متوجه چمن فوق العاده بد آن شدند. چمن ورزشگاه بهنام محمدی در شرایط بسیار نامساعدی قرار گرفته و مشخص نیست دلیل آن چه چیزی است. 


اینطور که از مسجدسلیمان خبر می رسد چمن ورزشگاه این شهر تا 10 روز پیش وضعیتی بسیار خوب داشته و تصاویری که از 10 روز چمن به دست ما رسیده این مساله را تایید می کند اما حالا به طور عجیبی وضعیت چمن بسیار اسفناک شده است و کار به جایی رسیده که شائبه هایی مبنی بر اینکه شاید افرادی به عمد چمن را تخریب کرده اند ایجاد شده است.


در این شرایط نفتی ها قادر نیستند حتی تمرینات خود را در ورزشگاه مسجدسلیمان برگزار کنند و اعضای این تیم بعد از سفر به شهر خود، مجبور شدند با اتوبوس به اهواز بروند و در مرکز استان خوزستان اقامت پیدا کنند و تمرینات خود را نیز در این شهر انجام بدهند.


حالا از مسجدسلیمان خبر می رسد که چمن ورزشگاه بهنام محمدی حتی نمی تواند میزبان مسابقه با سپاهان باشد و به احتمال فراوان این مسابقه از هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه بی طرف و احتمالا اهواز برگزار شود. 


مجموعه این اتفاقات مراتب دلخوری شدید کادرفنی و بازیکنان نفت مسجدسلیمان را به همراه داشته است. نفتی ها بعد از بازی سنگین هفته اول حالا با مشکلات عجیب تری دست و پنجه نرم می کند که این مسائل می تواند بر کیفیت فنی این تیم در بازی های آینده نیز تاثیر بگذارد.


بی تردید با ادامه این روند باید شاهد واکنش کادرفنی یا بازیکنان نفت هم باشیم.