شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه
آقایان! چرا روسیه خدای موشکی جهان، خودروساز مطرح نشد؟

آقایان! چرا روسیه خدای موشکی جهان، خودروساز مطرح نشد؟

و اگر غیر این بود چرا هیچگاه خدای موشکی جهان یعنی روسیه خودروساز نشد که نشد و با لادا این نماد هویتی اعتقادی کمونیست همواره درجا زد و می زند.

اعتمادآنلاین| سید هاشم فیروزی نوشت:

 

اساسا فهم خیلی از ما با فهم حقیقی حاکم بر جهان دارای تباین معرفتی است! بعضا بر فهم ما اصالت سایه ها حکمرواست و براستی که حقیقت چیزی بسیار فراتر از سایه هاست...

 

آمازون، شیائومی و اپل بعنوان غولهای خودرونساز هم وارد میدان رقابت ماشینهای الکتریکی شده اند...

 

و براستی که تولید خودرو بما هو تولید خودرو یعنی تکنولوژی و پلتفرم و بازار و صادرات و ایمنی و نه مونتاژ کاران پر ایراد، تضعیف کننده سهامدار، سارق بیت المال، گروگانگیر ملت و عامل کشتار جمعی یعنی سایپا و ایران خودرو ... به مراتب سختتر و پیچیده تر از صنعت موشکی ست.

 

و اگر غیر این بود چرا هیچگاه خدای #موشکی جهان یعنی #روسیه خودروساز نشد که نشد و با لادا این نماد هویتی اعتقادی #کمونیست همواره درجا زد و می زند.

 

( سخن از نظام شبکه مسائل خودرو در ایران که مدیریت تا سیاست و آموزش و پرورش و اقتصاد را درگیر می کند، ابطال انرژیست، چرا که هسته سخت کشور تمایل به فهم ندارد )

 

اکثریت مسائل زائیده جهان و جهان بینی ما عجایبیست محیر العقول و بعضا از اساس سایه و یا نهایتا جنسش مدرسی است و اسکولاستیک !

 

نفی منظومه ی شناختی حاکم بر جهان جوان و میانسال و پیر ایرانی الزاما بمعنای ورود به گود رقابت مصرف و لذت نیست که شریعتی بزرگ فلسفه قیام معرفتی 57 را بدرستی خوردن و آسائیدن و لمیدن ندانست.

 

بلکه مراد مسئله پیشرفت منطقی و فهم الزامات زیست جهان جدید و عقب ماندگی تاریخی زائیده جهان موازی با جهان واقع می