عاشقانه های شبنم قربانی و همسرش /عکس

شبنم قربانی تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. شبنم قربانی از بازیگران جوان کشورمان است که در سریال ملکه گدایان هنرنمایی کرده است. در این تصویر او را در کنار همسرش ملاحظه میکنید.

عاشقانه های شبنم قربانی و همسرش /عکس

بیوگرافی شبنم قربانی 

شبنم قربانی متولد دهه 60 بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته رشته بازیگری می باشد  که کارش را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرده و از آن جمله در نمایش « یک مساوی چهار» روی صحنه رفته است، اما برای نخستین بار با ایفای نقش مهندس حریرچی در سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و به عنوان بازیگر شهرت یافت.

شبنم قربانی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. متاسفانه از زندگی شخصی و تحصیلات وی اطلاعاتی در دسترس نیست.

شبنم قربانی در سال 1398 با شهاب حسینی در فیلم «کویر امروز» به کارگردانی حامی رمضان هم‌بازی شد و تجربه موفقی را برای خود رقم زد. فیلم کویر امروز دومین تجربه بازیگری شبنم قربانی است که در کشور فنلاند فیلمبرداری شد، داستان پسر 13 ساله‌ای به نام «رامین» است که به همراه خانواده‌اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده‌اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند، تقاضای‌شان از سوی این کشور رد می‌شود. شهاب حسینی نقش پدر و شبنم قربانی نقش مادر خانواده را ایفا کردند.

سارا در سریال ملکه گدایان سومین نقش تصویری است که شبنم قربانی آن را بازی کرده است. نکته ای که باید در کارنامه قربانی به آن توجه داشت این است که او انتخاب های هوشمندانه ای دار و اگرچه فهرست کارهایش بلندبالا نیست اما حضور در فیلم و سریال هایی را قبول کرده که حرفی برای گفتن دارند و می توانند نظر مخاطبان را جلب کنند.