به گزارش برنا؛ دیدن تصاویر افرادی که در زمان عبور از روی پل‌های معلق، دست و پایشان می‌لرزد، استرس‌زاست. حالا تصور کنید که خودتان چنین اتفاق هیجان‌انگیز و البته ترسناکی را تجربه کنید، اصلا آیا حاضر به عبور از ترسناک‌ترین پل‌های معلق جهان هستید؟ طبیعتا اگر از ارتفاع می‌ترسید، حتی به نزدیک شدن به این پل‌ها هم نباید فکر کنید. 

 ساخت پل لاموهر در سال ۲۰۰۱ به اتمام رسید و به دلیل نوسانش مشهور است. این پل ۹۰ درجه دوران دارد تا قایق‌ها بتوانند از زیر آن عبور کنند.

طراحی نامتقارن این پل بیشتر شبیه قلاب ماهیگیری، بادبان یا چنگک است که منطقه بندر شهر «پورتو مادرو» را به دیگر بخش‌ها وصل می‌کند.

پل لاموهر از همان ابتدا به نمادی از بوئنوس آیرس تبدیل شد و هر شب به زیبایی روشن می‌شود. جالب این که نام این پل به انگلیسی به Bridge's Woman به معنای «پل زنان» ترجمه می‌شود که اشاره‌ای به پورتو مادرو دارد، جایی که در آن خیابان‌های مختلفی به نام زنان مشهور دنیا نام گذاری شده است.

هزینه ساخت این پل حدود شش میلیون دلار بود و توسط یک سرمایه‌دار پرداخت شد. این پل با عرض بیش از شش متر به سه قسمت تقسیم می‌شود، دو قسمت ثابت در دو طرف که می‌چرخد و اجازه می‌دهد تا شناور‌ها از پایین آن عبور کنند و بخش مرکزی که توسط یک بخش متحرک سیمانی و سوزنی فولادی پشتیبانی می‌شود و حدود ۳۹ متر ارتفاع دارد.