شهرخبر

سیدحسین حسینی و یک اشتباه مرگبار ؛ نگرانی بزرگ هواداران از روند عجیب شماره یک

خروج بی موقع سیدحسین حسینی باعث شد با سیاوش یزدانی برخورد کند!

سیدحسین حسینی روزهای قبل از قرنطینه رضایی کنار او تمرین کرده بود و به همین خاطر شایعه احتمال مبتلا شدن شماره یک هم مطرح شد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سید حسین حسینی با حضور در چارچوب دروازه تیم استقلال فصل جدید را مانند فصل بیستم استارت زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدحسین حسینی دروازه بان شماره یک تیم استقلال که در دیدار مقابل هوادار از ابتدا در ترکیب آبی پوشان تهرانی به میدان رفته بود خوش شانس بود که نخستین ۹۰ دقیقه حضورش در فصل بیست و یکم را با کلین شیت پشت سربگذارد.

سیدحسین حسینی در این بازی روی یک صحنه شوت بازیکنان هوادار در نیمه اول یک سیو دیدنی داشت که مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. اما این بازیکن در وقت‌های تلف شده نیمه دوم همه هواداران تیمش را نگران کرد.

در دقیقه ۹۴ بازی هنگامی که یک توپ پشت سر مدافعان استقلال برای مهاجم هوادار ارسال شد سیاوش یزدانی شانه به شانه مهاجم حریف وارد محوطه جریمه شد اما خروج بی موقع دروازه‌بان استقلال باعث شد با سیاوش یزدانی برخورد کرده و هر دو نفر روی زمین بیفتند! اما تعلل مهاجم هوادار باعث شد خطرناک ترین لحظه بازی برای تیم هوادار از دست برود.

در واقع حسینی شانس آورد که مهاجم هوادار توپ را استپ کرد و سپس به آن ضربه زد چون در غیر اینصورت ممکن بود در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده گل تساوی بخش تیم هوادار به ثمر برسد و زحمات بازیکنان استقلال هدر برود.