شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#آمریکا#رئیس جمهور

بازگشت ترامپ به عرصه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی


بازگشت ترامپ به عرصه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

رئیس جمهور پیشین آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که قصد دارد ماه آینده یک شبکه اجتماعی جدید را راه اندازی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در حال راه اندازی یک شبکه اجتماعی جدید به نام "حقیقت" thruth است.

 

بر اساس این گزارش، ترامپ هدف اصلی خود از ایجاد این شبکه اجتماعی جدید را رقابت با کنسرسیوم رسانه های لیبرال توصیف کرده است.

قرار است گروه رسانه و فناوری ترامپ موسوم به TMTG با ادغام در یک شرکت دیگر، هدایت و مدیریت این شبکه اجتماعی جدید را بر عهده داشته باشد.

ترامپ با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: در جهانی زندگی می ‌کنیم که طلبان در آن در شبکه توئیتر حضور گسترده‌ای دارد، اما رئیس جمهور محبوب آمریکایی شما را ساکت کرده‌اند.

وی افزود: می‌خواهم نخستین حقیقت را به شما بگویم، شبکه اجتماعی Thruth Social به زودی خواهد آمد. هدف از پایه‌گذاری این شبکه اجتماعی، دادن صدای برابر به همه است. خیلی هیجان‌ زده هستم تا افکار و عقایدم را در این شبکه‌ اجتماعی با شما به اشتراک بگذارم و علیه انحصار غول‌ های فناوری مبارزه کنم.

این شبکه اجتماعی جدید قرار است از ماه آینده فعالیت خود را برای کاربران مهمان آغاز کند و در سه ماهه نخست 2022 به طور فراگیر برای همه کاربران راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/