به گزارش برنا، دکتر سید حمید سجادی در مراسم فرهنگی ورزشی سلامت که امروز صبح در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، اظهار داشت: آغازی نو را در ورزش کشور جشن می‌گیریم و از مشارکت همه فدراسیون‌ها و مردم در این مراسم تشکر می‌کنم. 

او افزود: بهتر است که همیشه اینگونه جشنواره ها برگزار شود. مردم ما بعد از این دوره کرونا منتظر اینگونه انرژی ها و ورزش همگانی هستند. هفته تربیت بدنی می‌تواند نوروز ورزشی باشد و با انجام تک تک برنامه‌ها در خدمت آحاد مردم باشیم.

دکتر سجادی گفت: طبق اهداف دولت مردمی تلاش می‌کنیم ورزش را در حوزه همگانی و دیگر حوزه‌ها گسترش دهیم. 

وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از اماکن ورزشی برای توسعه ورزش همگانی عنوان کرد: استادیوم آزادی باید باز و زنده نگه داشته شود و به عنوان الگو برای دیگر ورزشگاه ها باشد. درب استادیوم آزادی یک سرمایه ملی است که باید در خدمت آحاد مردم باشد و هرکس که به این ورزشگاه می‌آید باید امنیت داشته باشد و بیمه باشند. 

او گفت: در برنامه داریم که ایستگاه های صبحگاهی را در مجموعه‌های مختلف برپا کنیم و ورزش همگانی را توسعه دهیم. امروز هنر برنامه ریزی از اماکن ورزشی یک هنر مدیریتی است.

سجادی در پایان صحبت های خود گفت: هفت هزار برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود که یک اقدام بسیار خوب در راه توسعه ورزش است و در کنار آن ارگان های دیگر نیز در این هفته برنامه‌های مختلفی را در دست اجرا دارند.