تشکیل اتاق عملیات تخریب دولت و مجلس انقلابی

تصویب محرمانه ماندن لیست اموال و دارایی نمایندگان در مجلس یازدهم ، دروغ اصلاح‌طلبان و رسانه‌های زنجیره‌ای آنهاست، این در حالی است که این موضوع در مجلس هشتم تصویب و سپس در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در دوران ریاست آقای ‌رفسنجانی بر آن مجمع به تصویب رسیده بود. چون مجلس یازدهم هفته گذشته چند مصوبه بسیار خوب و انقلابی داشت، رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان برنامه‌ریزی‌ تخریب مجلس یازدهم را در دستور کار خود قرار دادند. 

اتاق عملیاتی برای تخریب همزمان مجلس یازدهم و دولت سیزدهم از سوی برخی اصلاح‌طلبان و دولتمردان سابق تشکیل شده است؛ این در حالی است که این اقدام آنها بر اساس سیاست «هدف، وسیله را توجیه می‌کند» است و آنها می‌کوشند با وسایل مختلف از جمله دروغ و اخبار کذب و اتهام بستن به دیگران، اهداف سیاسی خود را دنبال کنند. 

تشکیل اتاق عملیات تخریب دولت و مجلس انقلابی

اخیرا یک نظرسنجی از سوی اصلاح‌طلبان علیه مجلس یازدهم صورت گرفت و موضوع جالب آن است که دم خروس این نظرسنجی زمانی بیرون زد که آنها با یک منتخب رد اعتبارنامه در مجلس مصاحبه کردند که اصلا او به نمایندگی مجلس نرسیده بود؛ چرا که مجلس یازدهم اعتبارنامه آقای سینا کمال‌خانی را رد کرده بود. 

مردم و افکار عمومی دلیل محرمانه ماندن اعلام لیست اموال و دارایی‌ مسؤولان و مسببان این کار را می‌شناسند و متوجه آن هستند.

نقش مجلس یازدهم در محرمانگی لیست اموال و دارایی مسؤولان دروغی بزرگ بود که غوغاسازان آن را مطرح و سعی کردند با غوغاسازی علیه مجلس انقلابی خوراک رسانه‌ای لازم را برای بیگانگان تهیه کنند. این در حالی است که این روش در برجام و «اف‌ای‌تی‌اف» و قراردادهای نفتی هم به کار رفته بود. 

دولت سابق، یک دولت امنیتی و به اصطلاح محرمانه بود؛ چرا که در دولت حسن روحانی قراردادهای نفتی، برجام، «اف‌ای‌تی‌اف» و خرید هواپیما محرمانه بود و همین عده با صدها قرارداد محرمانه، دیگران را متهم می‌کنند(!) 

مجلس یازدهم به دنبال آن است کانال‌های اعلام اموال و دارایی مسؤولان متعدد شود و نباید به خوداظهاری اکتفا کرد؛ به همین دلیل این کار مثبت و رو به جلوی مجلس یازدهم با غوغاسازی اصلاح‌طلبان و وارونه جلوه دادن به جامعه معرفی می‌شود.

علیرضا سلیمی‌