شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ترکیه#ایران و ترکیه

عزم ایران و ترکیه برای توسعه راهبردی جزم است

وزیر کشور عزم دو کشور برای توسعه راهبردی را جزم دانست و گفت: افق‌هایی از همکاری مشترک در همه حوزه‌ها را شاهد خواهیم بود.

عزم ایران و ترکیه برای توسعه راهبردی جزم است

احمد وحیدی وزیر کشور در نشست خبری مشترک با «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: به وزیر کشور دوست و برادر ترکیه و همراهان و مسئولان مختلف امنیتی در این کشور خوش‌آمد می‌گویم، مباحث و گفتگوهای خوبی در این نشست مطرح شد.

وی با بیان اینکه روابط دو کشور بسیار قوی و عمیق است که برای توسعه این روابط در همه حوزه‌ها بحث و گفتوگو شد، اظهار کرد: موضوعات مشترک مورد علاقه دو کشور در حوزه مبارزه با تروریسم، مبارزه با جرائم بین‌المللی، مبارزه با قاچاق سلاح، تبادلات مرزی، توسعه فعالیت‌های مرزی و توسعه همکاری‌های مشترک در همه زمینه‌ها از جمله مهاجرت در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور ادامه داد: از سوی دیگر درباره مسائل کلی‌تری مانند نقش مخرب رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و مشکلات فراوانی که برای ملت‌های منطقه ایجاد کردند نیز بحث شد، همچنین مسائلی که برای افغانستان ایجاد کردند و توطئه‌هایی که در منطقه دارند هم تبادل نظر شد.

وحیدی، عزم دو کشور برای توسعه راهبردی را جزم دانست و گفت: افق‌هایی از همکاری مشترک در همه حوزه‌ها را شاهد خواهیم بود که شروع بسیار خوبی برای تعمیق هر چه بیشتر این روابط است.

 
کد خبر 5332727

 

منبع: مهر