شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تهران

مهدی مهدی پور:

صحبت از قهرمانی استقلال خیلی زود است

صحبت از قهرمانی استقلال خیلی زود است

هافبک تیم استقلال تهران بعد از کسب پیروزی این تیم مقابل هوادار گفت: زود است که از الان برای قهرمانی صحبت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر هوادار گفت: بردی که به دست آوردیم شرایط ما را از لحاظ روحی و روانی آماده دیدار هفته دوم کرد. با توجه به اینکه دوران بدنسازی را به تازگی به پایان رسانده بودیم هنوز بازیکنان در شرایط ایده آل قرارنگرفته اند اما مطمئنا هر چه از زمان بازیها بگذرد تیم بهتر خواهد شد و شما شاهد بازیهای زیباتری از استقلال خواهید بود.

وی در مورد تغییرات مدیریتی که در استقلال صورت گرفته و اینکه شرایط تیم بهتر شده است گفت: به طور حتم با توجه به اینکه می بینیم که مدیرعامل جدید تلاش زیادی می کند تا شرایط تیم بهتر شود از او راضی هستیم. سردار آجورلو تمام توان خود را به کار بسته تا استقلال بتواند آرامش بیشتر داشته و تمرکزش بر روی پیروزی برابر حریفان باشد.

هافبک تیم استقلال تهران در مورد پنالتی ای که برای استقلال گرفته شد گفت: عملکرد داور خوب بود و پنالتی هم صحیح بود اما نمی دانم چرا پنالتی اول که به گل تبدیل شد مورد قبول واقع نشد.

مهدی پور در پاسخ به این پرسش که هواداران این فصل از استقلال انتظار قهرمانی دارند گفت: هنوز هفته اول است و صحبت برای قهرمانی زود است. هواداران باید صبور باشند، از تیمشان حمایت کنند تا ان شاءالله بتوانیم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

هافبک تیم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: باید خود را آماده دیدار برابر ذوب آهن کنیم. بازی سختی در پیش خواهیم داشت و باید این برد را فراموش کرده و تمام تمرکزمان را برای بازی بعد گذاشته تا بتوانیم آن دیدار را هم با پیروزی به پایان برسانیم.