شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#فرهاد مجیدی

استقلال یک - هوادار صفر/ اولین دشت آبی‌ها با فرهاد مجیدی

استقلال در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و یکم با نتیجه مقابل هوادار

استقلال یک - هوادار صفر/ اولین دشت آبی‌ها با فرهاد مجیدی

به گزارش منیبان؛ شاگردان فرهاد مجیدی در اولین هفته از لیگ بیست و یکم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار رفت.

نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد. استقلال که با تیمی متفاوت و جوان نسبت به سال گذشته به میدان رفت تاحدودی ناهماهنگ نشان داد اما در نیمه دوم و به ویژه با ورود مهدی مهدی پور به زمین استقلال متحول شد و بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت.

در دقیقه 56 یک پاس در عمق عالی برای ارسلان مطهری با اشتباه مهدی عبدی همراه شد و ارسلان مطهری این توپ را صاحب شد که پس از عبور از مسلم حق شناس سنگربان هوادار با خطای این دروازه سرنگون شد که کوپال ناظمی در سوت خود دمید و یک خطای پنالتی برای استقلال اعلام کرد. وریا غفوری پشت این توپ ایستاد و ضربه اش را وارد دروازه کرد اما کوپال ناظمی دستور به تکرار این ضربه داد و در تکرار این پنالتی، مسلم حق شناس ضربه وریا غفوری را مهار کرد اما طولی نکشید که دروازه شاگردان رضا عنایتی باز شد.

در دقیقه 59 پاس آرش رضاوند پشت محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید و این بازیکن ضربه اش را زمینی به گوشه دروازه هوادار فرستاد و مسلم حق شناس تنها نظاره گر این توپ بود و استقلال به گل نخست خود دست یافت.

در ادامه هم شاگردان فرهاد مجیدی فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت این بازی با پیروزی استقلال به پایان رسید تا آبی ها اولین 3 امتیاز لیگ را دشت کنند.

 

 

وبگردی