شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#توسعه روابط#تفاهم‌نامه#وزیر کشور

وزیر کشور: توسعه روابط راهبردی، شروعی خوب برای تعمیق بیشتر روابط با کشور ترکیه است

وزیر کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک با کشور ترکیه گفت: دو کشور عزم شان برای توسعه روابط راهبردی جزم است و شروع خوبی برای تعمیق این روابط با کشور ترکیه است.

خبرگزاری میزان- احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک با کشور ترکیه گفت: در این دیدار مباحث خوبی با وزیر محترم کشور ترکیه داشتیم.

وی افزود: روابط دو کشور قوی و غنی است و برای گسترش روابط در همه موضوعات از مبارزه با قاچاق سلاح، توسعه همکاری‌های مشترک و مهاجرت بحث شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه راجع به نقش مخرب رژیم صهیونیستی در منطقه نیز بحث شد، افزود: دو کشور عزم شان برای توسعه روابط راهبردی جزم است و شروع خوبی برای تعمیق این روابط با کشور ترکیه است.

وحیدی تاکید کرد: فصل جدیدی از روابط به نفع دولت و ملت ایران و ترکیه از این پس شکل می‌گیرد و این زمینه ساز رفع توطئه‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد:ایران و ترکیه در کنارهم مشکلات را حل می‌کنند و دشمنان را ناکام می‌کنند و دقت می‌کنند فتنه گران در روابط آن‌ها خلل وارد نکنند.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: انشالله کارگروه‌های متعددی شکل خواهد گرفت و مجددا از وزیر کشور ترکیه و همه همراهانشان تشکر می‌کنیم.

 

انتهای پیام/