شهرخبر

سعیدی کیا از طیبی حکم گرفت


سعیدی کیا از طیبی حکم گرفت

رئیس جهاددانشگاهی، در حکمی محمد سعیدی کیا را به‌ عنوان مشاور و نماینده رئیس جهاددانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، در حکمی محمد سعیدی کیا را به‌ عنوان مشاور و نماینده  رئیس  جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تجارب ارزنده و سوابق مدیریتی جنابعالی، به‌ موجب این حکم به‌ عنوان «مشاور و نماینده این‌جانب جهت هماهنگی امور و اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم کشور» منصوب می‌شوید. در این خصوص لازم است برنامه اجرای طرح‌ها تهیه و تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دستگاه‌های ذی‌ربط جهت حمایت و تأمین اعتبار موردنیاز منعقد گردد و تحت نظر جنابعالی و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در پژوهشگاه اجرایی شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج)، ضمن بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پشتوانه غنی تجارب مدیریتی و همکاری کارکنان مؤمن و تلاشگر جهاددانشگاهی، در تحقق اهداف عالیه طرح‌های موردنظر موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، سعیدی کیا با مدرک کارشناسی ارشد رشته راه و ساختمان (عمران)  از سال 1364 تا 1372 به‌عنوان ‬وزیر راه و ترابری مشغول فعالیت بوده است و پس‌ از آن در سال‌های 1376 تا 1379 به‌عنوان ‬وزیر جهاد سازندگی فعالیت کرد. وی همچنین در سال‌های 1384 تا 1388 مسئولیت وزارت مسکن و شهرسازی را بر عهده داشت.

وی در 31 تیر 1393 با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به سمت ریاست بنیاد مستضعفان و جانبازان انتخاب شد و پنج سال فعالیتش در این بنیاد ادامه داشت.

ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قائم‌مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عضو اصلی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و رییس سازمان نظام‌مهندسی از دیگر سمت‌هایی است که مهندس سعیدی کیا در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/