شهرخبر

مهارت‌آموزی ۱۲ هزار جوان تحت پوشش کمیته امداد با حمایت معاونت جوانان وزارت ورزش


مهارت‌آموزی 12 هزار جوان تحت پوشش کمیته امداد با حمایت معاونت جوانان وزارت ورزش

تفاهم‌نامه معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت مهارت‌آموزی جوانان تحت پوشش کمیته امداد منعقد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ معاونت امور جوانان وزارت ورزش در راستای مهارت‌آموزی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی به گروه‌های مختلف جوانان ساکن در تمام نقاط کشور، طرح‌ها و برنامه‌هایی را در دست اقدام دارد. بدین منظور جلسه کارگروه مشترک اجرایی شدن تفاهم‌نامه فیمابین وزارت ورزش و جوانان و کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور خادمی معاون اشتغال و خودکفایی، رمضانی مدیرکل شغلی، لکی مدیر برنامه ریزی، ارزیابی و نظارت بر طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) و محمد صادق بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی در دفتر معاون امور جوانان وزارت ورزش  و جوانان برگزار شد.

علی خادمی با تشریح موضوع تفاهم‌نامه و ضرورت اجرای طرح مهارت آموزی، شناسایی افراد برای مهارت آموزی و تربیت مربی، به ارائه نیازسنجی‌های آموزشی در هر مهارت پرداخته و توضیحاتی را درباره نحوه تعیین سرفصل‌ها و تولید محتوای آموزشی برای هر مهارت طبق نیازهای اعلامی بیان کرد.

وحید یامین پور، معاون امور جوانان بر تسریع فرایند مهارت آموزی به 12000 نفر از جوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان سال 1400 تأکید کرد و اجرایی شدن این تفاهمنامه را ابتدای مسیر شروع همکاری‌های اثربخش و تأثیرگذار معاونت امور جوانان با دستگاه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح داشت.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد تا کمیته امداد امام خمینی(ره) حداکثر تا سقف 40 درصد از اعتبارات طرح را به تربیت مربیان حوزه اشتغال و کارآفرینی اختصاص دهند.

انتهای پیام/