شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رهبر انقلاب#فضای مجازی

«رادیو اندیشه» در فضای مجازی منتشر می‌شود/ استخراج ۱۰۰ کلیدواژه مهم در سخنان رهبری


«رادیو اندیشه» در فضای مجازی منتشر می‌شود/ استخراج 100 کلیدواژه مهم در سخنان رهبری

رئیس فرهنگسرای اندیشه از تولید و انتشار «رادیو اندیشه» خبر داد و گفت: این محصولات تصویری برگرفته از سخنان رهبر انقلاب است که در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر امین‌زاده، مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رئیس فرهنگسرای اندیشه از تولیدات جدید این مرکز ویژه فضای مجازی خبر داد و گفت: فرهنگسرای اندیشه در فصل پاییز، ویژه برنامه «رادیو اندیشه» را با رویکردی جدید و متفاوت از گذشته در فضای مجازی برگزار می‌کند. در این برنامه، محصولات تصویری متنوع برگرفته از سخنان رهبر فرزانه انقلاب تولید شده و به عنوان منظومه‌ای معرفتی در اختیار کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به محتوای تولیدی در «رادیو اندیشه» گفت: بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب همواره چراغ راه روشنی برای ادامه مسیر انقلاب بوده و عمل به آنها، کشور را از بسیاری از گردنه‌های سخت و پیچیده عبور داده است. از آنجا که محتوای ارزشمند نهفته در این بیانات، راه حل بسیاری از مشکلات کشور را به مردم و مسئولان نشان می‌دهد، برآن شدیم تا با انتشار گسترده آن قدمی رو به جلو برداریم. این محصولات در قالب کلیپ‌های کوتاه بوده که برای انتشار در قالب استوری شبکه‌های اجتماعی آماده می‌شود.

رئیس سابق فرهنگسرای گلستان ضمن اشاره به اهداف این برنامه گفت: هدف از این برنامه را در 2 محوریت کلی می‌توان دسته‌بندی کرد؛ اولین هدف، جلب توجهات مردم، مسئولان و نخبگان کشور به سوی مفاهیم و آموزه‌های مهمی است که در سخنرانی‌ها و بیانات رهبر فرزانه انقلاب پنهان مانده و باید برای عموم مردم و به ویژه نسل جوان روشن شود. هدف دوم ضریب‌بخشی به این مفاهیم با استفاده از رسانه‌ مهمی مانند فضای مجازی است. در دنیای امروز رسانه‌ها اهمیتی چند برابر پیدا کرده‌اند و بخشی از قدرت نرم ملت‌ها در توانایی استفاده از این ابزار تعریف می‌شود. در این بین شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ای پرمخاطب، اثرگذار و مهم برای مخاطبان است و «رادیو اندیشه» تلاش دارد با تولید محصول فرهنگی و رسانه‌ای در این میدان مهم نقش‌آفرینی کند.

مدیر اسبق فرهنگسرای سرو از تولید 100 محصول تصویری در این قالب خبر داد و گفت: هدف‌گذاری ما در ویژه برنامه «رادیو اندیشه» تولید بیش از 100 محصول تصویری ویژه فضای مجازی است. از جمله موضوعاتی که در این محصولات مورد توجه قرار می‌گیرد می‌توان به «در صحنه ماندن جوانان»، «یاد خدا»، «وظیفه امروز ما»، «توصیه به جوانان»، «تقوا یعنی»، «شور انقلابی»، «نماز با توجه»، «شهید آوینی»، «فرهنگ ایرانی»، «ازدواج»، «پیشرفت کشور»، «مکتب بسیج»، «بسیج خار چشم دشمن»، «عظمت زن»، «ارزش حجاب»، «بی اعتمادی به آمریکا»، «جاهلیت مدرن»، «اصلاح الگوی مصرف»، «رفتار امام حسین (ع)»، «تولید ملی»، »قرآن و تدبر در آن»، «دشمن‌شناسی» و ... است.

براساس این گزارش، «رادیو اندیشه» به زودی از صفحه مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه منتشر شده و برای بازنشر در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/